پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پایگاه خبری

مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

مسجد آیت الله شفیعی یکی از قدیمی‌ترین مساجد اهواز است که درسال 1308(ه.ق) تاسیس شده است.
بیش از پنجاه سال است که حضرت آیت الله سید علی شفیعی (که هم اکنون نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هستند) امامت جماعت این مسجد را بر عهده داشته و به خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی همت گماشته‌اند.
مسجد آیت الله شفیعی در دوران دفاع مقدس سنگری مهم برای رزمندگان اسلام محسوب می شد.
هم اکنون نیز جوانان این مسجد با عشق به امام راحل و آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کوتاهی نمی‌کنند.

معرفی کتاب
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)

به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) به معرفی کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم (ص)» حضرت آیت الله شفیعی می پردازیم:

کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)» مجموعه ای مدون از سه مصاحبه روزنامه نور خوزستان با حضرت آیت الله شفیعی می باشد که در سال های 1385 و 1386 هجری شمسی صورت گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

حجت الاسلام والمسملین سید محسن شفیعی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان، روز 4 آذرماه در جشن پیروزی پایان داعش در مسجد امام خمینی(ره) دانشگاه شهید چمران اهواز، با بیان اینکه جامعه دانشگاهی درس های حوادث کنونی در حوزه های مختلف را به جامعه منتقل کند، ابراز داشت: تفکر داعش بوده و خواهد بود و با عناوین و القاب متفاوتی دیده خواهد شد چنان که در صدر اسلام با پدیده خوارج رو برو بودیم هر چند که امروز تلاش می شود تا داعش به عنوان یک جریان دینی و نه تکفیری معرفی شود.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان گفت: اصحاب هنر با بررسی عمر چند ساله داعش متوجه خواهند شد که نظام سلطه همه هنرش را برای آن اختصاص داده و به میدان آورده است، چنانکه اهل نظر در حوزه فیلم و سینما می گویند انعکاس عملیات های داعش از نظر فنی و تصویری در عالی ترین سطح قرار دارد.

این مقام مسئول با طرح این سؤال که چگونه داعش در حوزه فیلم و تصویر به روز  و با محصولات هالیوودی برابری می کند، خاطرنشان کرد: حضور شفاف آمریکایی ها در صد سال اخیر را در هیچ حادثه ای همچون حمایت و پشتیبانی از داعش مشاهده نمی کنیم و از ابتدای تأسیس داعش آمریکا رو بازی کرد چنانکه هیلاری کلینتون در کتاب خاطراتش می گوید تأسیس داعش برای تقسیم خاورمیانه صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسملین شفیعی با بیان اینکه آمریکایی ها در پی تشکیل دولت اسلامی و تجمیع نیروهای تندوری افراطی بودند، ادامه داد: آمریکا تلاش داشت تا از طریق سازمان ملل، دولت اسلامی را به رسمیت بشناسد و خط امتداد داعش و رژیم صهیونیستی را ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه نقشه مذکور دقیق و درست انجام شد، عنوان داشت: هسته اولیه نیروهای مسلح دولت اسلامی از چچنی های فعال علیه شوروی تشکیل شد و در ادامه چندین هزار جوان را از سراسر دنیا جمع کرده و مقر دولت را در صفین قرار دادند البته طی شش سال ظهور این گروه تروریستی هر جا آمریکایی ها پیشنهاد مذاکره و آتش بس را مطرح کردند به واقع پس از تحت فشار قرار گرفتن داعش بود.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان با بیان اینکه آمریکایی ها در اوج قدرت داعش حاضر به آتش بس و مذاکره نبودند، تصریح کرد: نقش اصلی بازی کردن آمریکایی ها در مسأله داعش نخست از سوی رهبری تشخیص داده شد اما در ادامه اردوغان با دلخوشی به مقامات ایرانی پیام داد که طی 6 ماه داعش بر سوریه مسلط می شود و خواستار آن شد که ایران از سوریه خارج شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه داعش و جبهه مقاومت از سراسر دنیا یارگیری کردند، اظهار داشت: جشن پیروزی پایان داعش مرهون تلاش ملت ایران و کشورهای منطقه است و در این عرصه رزمندگان ایرانی، افغانی، پاکستانی، سوری و لبنانی شهدای بسیاری در مبازه با داعش تقدیم شدند.

حجت الاسلام والمسملین شفیعی با اشاره به اینکه آمریکایی ها در دوئل نبرد با داعش قدرت و نیروی مقاومت را ارزیابی کردند، افزود: امروزه مقدرات جهانی در کاخ سفید رقم نمی خورد و جشن پیروزی بر داعش را نقطه آغاز و تحول جدید در جبهه مقاومت می دانیم.

وی با بیان اینکه شماری از نیروهای داعشی شهروندان اروپایی هستند، گفت: این تروریست ها پس از شش سال به گرگ خونخواری تبدیل شده که بازگشت آنها چالشی جدید برای اروپایی ها محسوب می شود و بدون تردید فجایع شدیدی را در اروپا و آمریکا رقم خواهند زد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان با اشاره به اینکه نظام سلطه در عرصه بین الملل پس از برجام به هویت انقلابی ما خدشه بسیاری وارد کرد، خاطرنشان شد: آمریکا پس از برجام پایان انقلابی گری و وقوع برجام های 2 و 3 را متصور شد.

این مقام مسئول جشن پیروزی بر داعش را نشان دهنده عدم فروکش آزادگی و شعارهای امام راحل خاطرنشان کرد و گفت: شهیدان مدافع حرم هر کدام یک کتاب هستند و مقاومت ملت ایران در این عرصه جلد دوم دفاع مقدس است.

حجت الاسلام والمسملین شفیعی در پایان گفت: تشخیص صحیح امام و اقدام به هنگام امت طومار داعش را برچید.

  • ۹۶/۰۹/۰۵
  • ۱۹۲۲ بیننده|
  • ۲۱۴۶ نمایش|
  • |

داعش

سید محسن شفیعی

نهاد رهبری

دیدگاه (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می‌شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.

در صورتی که تمایل به ارسال نظر به صورت خصوصی دارید، تیک گزینه خصوصی را بزنید.

از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.

لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یادداشت سردبیر
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی

جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی با صداوسیمای مرکز خوزستان

سخنرانی حضرت آیت الله شفیعی در جمع رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

دریافت

مدت زمان: 18 دقیقه 51 ثانیه

آخرين ديدگاه‌ها
پاسخ: سلام از طریق کتابخانه ...
  • ۱۸بهمن۰۰ - ۱۲:۰۴ - فاطمه
    🤔
مسجد حضرت آیت الله شفیعی