پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پایگاه خبری

مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

مسجد آیت الله شفیعی یکی از قدیمی‌ترین مساجد اهواز است که درسال 1308(ه.ق) تاسیس شده است.
بیش از پنجاه سال است که حضرت آیت الله سید علی شفیعی (که هم اکنون نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هستند) امامت جماعت این مسجد را بر عهده داشته و به خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی همت گماشته‌اند.
مسجد آیت الله شفیعی در دوران دفاع مقدس سنگری مهم برای رزمندگان اسلام محسوب می شد.
هم اکنون نیز جوانان این مسجد با عشق به امام راحل و آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کوتاهی نمی‌کنند.

معرفی کتاب
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)

به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) به معرفی کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم (ص)» حضرت آیت الله شفیعی می پردازیم:

کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)» مجموعه ای مدون از سه مصاحبه روزنامه نور خوزستان با حضرت آیت الله شفیعی می باشد که در سال های 1385 و 1386 هجری شمسی صورت گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

حضرت آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر روز یکشنبه 20 اسفندماه در همایش بررسی و ارزیابی عملکرد سالانه مسؤولان دفاتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با اشاره به علاقه و عقیده ملت ایران به حضرت زهرا(س) ابراز داشت: بنا به روایات وارده حضرت زهرا(س) در روز قیامت به جهنم اشراف داشته و گرفتاری شیعیان را در جهنم دیده و آنها؛ آن بانوی بزرگوار را دیده و فریاد کمک سر می دهند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حضرت زهرا(س) مقنعه مبارک شان را در میان آتش قرار داده و جهنمیان به تارهای مقنعه چنگ زده و خارج می شوند، اظهار داشت: کم و کاستی ها در فعالیت های صورت گرفته اعضای شورا وجود دارد، جبران و نقاط قوت بازگو شوند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان آیت الله شفیعی با اشاره به مسأله مهم وحدت، انسجام، یکدلی و یک رنگی و اهمیت آن عنون داشت: اختلاف سلایق امری طبیعی است و این اختلاف ها به عنوان فرصت تلقی و از آنها استفاده بهینه شود.

وی با بیان اینکه از گذشته برای آینده درس عبرت گرفته شود، تصریح کرد: همه علمای اسلام و مصلحان و خیرخواهان جامعه تأکید بر اتحاد و اتفاق دارند؛ چرا که در سایه چنین اتحادی برکات الهی حاصل می شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آیه «ان اللَّهَ یُحِبُّ الَّذینَ یُقاتِلونَ فی سَبیلِهِ صَفًّا کَأَنَّهُم بُنیانٌ مَرصوصٌ» خاطرنشان شد: خداوند در این به تعریف و توصیف مجاهدان اکتفا نکرده و آنها را با کلمه «صف» معرفی می کند که این نشان دهنده ضرورت جهاد در صف واحد و پیگیری هدف با اتحاد و وحدت است.

حضرت آیت الله شفیعی ابراز داشت: در همه مشاغل و مناصبی که جمهوری اسلامی در اختیار ما قرار داده است، باید اتحاد و وحدت هدف داشته باشیم.

وی رعایت اتحاد و اتفاق را بزرگترین عامل تقویت کننده مبانی انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: اشتباهات خود را پذیرفته و حرف منطقی را پذیرا باشیم نه اینکه بر مواضع خودمان علی رغم نادرست بودن پافشاری کنیم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حدیث «و انصافک من نفسک» تصریح کرد: انسان باید چنان باشد که علیه خود انصاف به خرج داده و لغزش ها و خطاهایش را پذیرا باشد چرا که از این طریق ترقی و رفاه حاصل می شود.

حضرت آیت الله شفیعی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات وظیفه خاص و ویژه ای دارد، ابراز داشت: انقلاب اسلامی باید همیشه با قدرت پیش رود تا به دست صاحب اصلی برسد و طبق پیش بینی ها و روایت ها یک حکومت اسلامی به تمام معنا پس از انقلاب اسلامی وجود ندارد تا وقتی که متصل به امام زمان(عج) باشد.

وی با بیان اینکه کوتاهی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی سبب ضرر کردن خواهد شد، ادامه داد: هر اندازه که قوت و نیرو داریم برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به کار ببریم.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نباید انقلاب اسلامی را با دیگر انقلاب ها مقایسه کرد، افزود: انقلاب اسلامی را باید به انقلاب حضرت حجت بن الحسن(ع) پیوند داد و آن را به عنوان یک عبادت و برنامه نگه داشت و تقویت کرد.

حضرت آیت الله شفیعی با اشاره به سخنان رهبری برای تشکیل هیأت اندیشه ورزی از درون مجلس خبرگان اظهار داشت: این هیأت؛ مسائل انقلاب اسلامی را از 40 سال پیش تاکنون در زمینه های فرهنگی، اقتصادی، مذهبی، اجتماعی و سیاسی بررسی می کند تا پیشرف ها یا پسرفت ها را دریابیم.

دیدگاه (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می‌شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.

در صورتی که تمایل به ارسال نظر به صورت خصوصی دارید، تیک گزینه خصوصی را بزنید.

از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.

لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یادداشت سردبیر
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی

جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی با صداوسیمای مرکز خوزستان

سخنرانی حضرت آیت الله شفیعی در جمع رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

دریافت

مدت زمان: 18 دقیقه 51 ثانیه

آخرين ديدگاه‌ها
پاسخ: سلام از طریق کتابخانه ...
  • ۱۸بهمن۰۰ - ۱۲:۰۴ - فاطمه
    🤔
مسجد حضرت آیت الله شفیعی