پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پایگاه خبری

مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

مسجد آیت الله شفیعی یکی از قدیمی‌ترین مساجد اهواز است که درسال 1308(ه.ق) تاسیس شده است.
بیش از پنجاه سال است که حضرت آیت الله سید علی شفیعی (که هم اکنون نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هستند) امامت جماعت این مسجد را بر عهده داشته و به خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی همت گماشته‌اند.
مسجد آیت الله شفیعی در دوران دفاع مقدس سنگری مهم برای رزمندگان اسلام محسوب می شد.
هم اکنون نیز جوانان این مسجد با عشق به امام راحل و آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کوتاهی نمی‌کنند.

معرفی کتاب
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)

به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) به معرفی کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم (ص)» حضرت آیت الله شفیعی می پردازیم:

کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)» مجموعه ای مدون از سه مصاحبه روزنامه نور خوزستان با حضرت آیت الله شفیعی می باشد که در سال های 1385 و 1386 هجری شمسی صورت گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

آیت الله سید علی شفیعی شب گذشته در مجلس بزرگداشت شهید عبدالامیر رمی از شهدای غواص دزفول در مسجد صاحب الزمان جنوبی افزود: آیات قرآن دارای معانی کوتاه و بلند هستند اما تاکنون به معنای کوتاه آنها توجه شده و اکنون با گذشت 35 سال از به ثمر نشستن انقلاب اسلامی و پیشرفت های شگفت انگیز نیاز به تفسیر آیات قرآن بیشتر احساس می شود. 

وی افزود: بسیجیان جان برکف، امت حزب الله، سپاهیان، روحانیون برجسته و شخصیت وصف نشدنی امام راحل(ره) و جانشین وی مقام معظم رهبری و نیز 200 هزار شهید در طول این 35 سال نشانه اقتدار نظام جمهوری اسلامی است که به آیات قرآن عینیت بخشیدند. 

آیت الله شفیعی با اشاره به اینکه قرآن، نهج البلاغه و کل مذهب شیعه باید مورد بازنگری قرار گیرد گفت: باید یاد و خاطره شهدا به عنوان بندگان برگزیده خدا همواره گرامی داشته شود و الگوی جوانان قرار گیرند. 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به حماسه آفرینی مردم دزفول در دوران هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: 175 شهید غواص با استقبال گسترده مردم وارد کشور شدند که نشانه علاقه و دوستی مردم به شهداست. 

آیت الله شفیعی ضمن بیان خاطراتی از شهدای غواص بویژه شهید عبدالامیر رمی گفت: مظلومیت هیچیک از شهدا به اندازه شهدای عملیات کربلای چهار نیست لذا باید بینش و معیار این شهید گرانقدر برای جوانان بازگو شود تا به عنوان الگویی برای جوانان معرفی شود. 

وی با اشاره به اینکه در قرآن پیامبران، صدیقین و شهدا به عنوان بندگان برگزیده خداوند معرفی شده اند گفت: شهرستان دزفول با تقدیم دو هزار و 600 شهید بعنوان شهر مقاومت و پایداری در تارک ایران اسلامی می درخشد. 

پیکر پاک شهید عبدالامیر رمی از شهدای غواص بعد از گذشت 29 سال از زمان شهادتش در میان خیل گسترده مردم دزفول و همرزمانش روز سه شنبه در بهشت علی دزفول به خاک سپرده شد. 

شهید عبدالامیر رمی که متولد یکم شهریور سال ۱۳۴۶ می باشد در دی ماه ۱۳۶۵ در ۱۹ سالگی در عملیات کربلای چهار به درجه رفیع شهادت نائل و پس از ۲۹ سال پیکر مطهر این شهید شناسایی و به خاک پاک میهن اسلامی بازگردانده شد. 

مردم دزفول از ابتدای انقلاب تاکنون بیش از دو هزار و 600 شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند که از این تعداد 80 شهید همچنان جاویدالاثر می باشند. 

منبع: ایرنا خوزستان

  • ۹۴/۰۵/۲۱
  • ۲۰۶۳ بیننده|
  • ۲۱۹۹ نمایش|
  • |

آیت الله شفیعی

خبرگان رهبری

دزفول

شهید عبدالامیر رمی

دیدگاه (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می‌شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.

در صورتی که تمایل به ارسال نظر به صورت خصوصی دارید، تیک گزینه خصوصی را بزنید.

از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.

لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یادداشت سردبیر
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی

جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی با صداوسیمای مرکز خوزستان

سخنرانی حضرت آیت الله شفیعی در جمع رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

دریافت

مدت زمان: 18 دقیقه 51 ثانیه

آخرين ديدگاه‌ها
پاسخ: سلام از طریق کتابخانه ...
  • ۱۸بهمن۰۰ - ۱۲:۰۴ - فاطمه
    🤔
مسجد حضرت آیت الله شفیعی