پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پایگاه خبری

مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

مسجد آیت الله شفیعی یکی از قدیمی‌ترین مساجد اهواز است که درسال 1308(ه.ق) تاسیس شده است.
بیش از پنجاه سال است که حضرت آیت الله سید علی شفیعی (که هم اکنون نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هستند) امامت جماعت این مسجد را بر عهده داشته و به خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی همت گماشته‌اند.
مسجد آیت الله شفیعی در دوران دفاع مقدس سنگری مهم برای رزمندگان اسلام محسوب می شد.
هم اکنون نیز جوانان این مسجد با عشق به امام راحل و آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کوتاهی نمی‌کنند.

معرفی کتاب
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)

به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) به معرفی کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم (ص)» حضرت آیت الله شفیعی می پردازیم:

کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)» مجموعه ای مدون از سه مصاحبه روزنامه نور خوزستان با حضرت آیت الله شفیعی می باشد که در سال های 1385 و 1386 هجری شمسی صورت گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

ششمین نشست «کلام ولایت» به مناسبت آغاز هفته وحدت، میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) با سخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی برگزار گردید.

این جلسه دوشنبه شب پانزدهم دی ماه با حضور جمعی از طلاب حوزه، دانشجویان دانشگاه ها و جوانان فعال، در مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز تشکیل شد...

حجت الاسلام سید محسن شفیعی، مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان، در ششمین نشست از سلسله نشست های کلام ولایت در سخنانی مهم، وحدت آفرینی در جامعه اسلامی را یکی از فعالیت های مهم و جدی حضرت امام خمینی(ره) دانست و گفت: امام راحل معنای واقعی تفرقه را درک کرده بودند و آگاهی داشتند که تفرقه سود و نفعی برای امت اسلامی ندارد.

حجت الاسلام شفیعی با تأکید بر این که کسانی که از تفرقه و فتنه سود می برند، دشمنان هستند، ابراز داشت: مسائل تفرقه زا هرگز از زبان حضرت امام خمینی(ره) جاری نمی شد و هر حرکت یا جریانی که در این جهت بود ایشان در رفع آن گام برمی داشتند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با تأکید بر این که امام خمینی(ره) اختلافات و حرکت در مسیر تفرقه را برای دشمنان می دانستند، اظهار داشت: ایشان همواره تلاش می کردند که توجه به نقطه اصلی باشد و از هدف خود خارج نشود.

پیروزی انقلاب اسلامی ثمره وحدت بین آحاد جامعه بود.

حجت الاسلام شفیعی پیروزی انقلاب اسلامی را ثمره وحدت بین آحاد جامعه دانست و گفت: فرار شاه برای نظام سلطه قابل درک نبود و برخی هم معتقد بودند که پس از فرار شاه مملکت به دست شوروی و کمونیست ها می افتد اما امام خمینی(ره) وحدت را ایجاد کرد، به این حرکت جهت داد و حکومت شاهنشاهی درهم شکست و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با بیان این که پس از پیروزی انقلاب اسلامی جدی ترین مسأله ای که از سوی نظام سلطه ایجاد و پیگیری شد، کاشت بذر تفرقه بود، گفت: تفرقه در اقوام، اعتقادات مذهبی، زمینه های جغرافیایی و بحث جدی شیعه و سنی که آمریکا و انگلیس به دنبال آن بودند.

نظام سلطه فتنه «انقلاب اسلامی با هدف سنی زدایی ایجاد شده» را در بین مردم ایجاد کرد.

حجت الاسلام شفیعی با تأکید بر این که نظام سلطه فتنه «انقلاب اسلامی با هدف سنی زدایی ایجاد شده» را در بین مردم به وجود آورد، تصریح کرد: اگر ادبیات امام خمینی(ره) مورد بررسی قرار گیرد مسأله وحدت محور اصلی و همیشگی گفتار ایشان بود و بر این اصل اصرار و پافشاری می کردند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان تفرقه از نگاه حضرت امام خمینی(ره) را ضد ارزش ها و غیر اخلاقی دانست و گفت: خوشبختانه بسیاری از فتنه ها و تفرقه افکنی ها را پشت سر گذاشتیم اما هنوز زمینه ها وجود دارد که نیازمند هوشیاری و بصیرت است.

این استاد دانشگاه با تأکید بر این که تفرقه در جنبه های دینی و مذهبی مهم ترین جریانی است که نظام سلطه به دنبال آن است، اظهار داشت: امام خمینی(ره) تفرقه افکنان بین شیعه و سنی را نه شیعه می دانستند و نه سنی و رهبر معظم انقلاب نیز این سیاست را دنبال و محکم و استوار در مسیر وحدت امت اسلامی حرکت می کنند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان خاطرنشان کرد: در محافل مذهبی پرسش هایی از قبیل «چرا ما باید وحدت را رعایت کنیم؟ چرا ما باید فقط از این شعائر دفاع کنیم؟» مطرح می شود که باید پاسخ آنها داده شود.

با رفع ابهامات مذهبی و عقیدتی مخالفتی نداریم.

حجت الاسلام شفیعی با تأکید بر این که با رفع ابهامات مذهبی و عقیدتی مخالفتی نداریم، تصریح کرد: در مسأله وحدت و ابهام زدایی از مقدسات، مطالبه رهبر معظم انقلاب است و این مسأله نباید زمین بماند؛ چرا که یک اصل است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با بیان این که نگاه ما به مسأله رهبری و ولایت احساسی و عاطفی نیست بلکه اعتقادی است، اظهار داشت: مطالبات رهبر معظم انقلاب را نیابت از حضرت ولی عصر(عج) می دانیم و وقتی ایشان از وحدت سخن می گویند باید به عنوان یک تکلیف شرعی لحاظ شود.

این مقام مسؤول جایگاه امامت و ولایت را محوریت جامعه اسلامی دانست و گفت: مقام امامت و ولایت در نظامات اجتماعی غیر قابل عدول است؛ زیرا این مقام نیابت از حضرت ولی عصر(عج) است و مسأله ای شخصی نیست.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان تصریح کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب می فرمایند «وحدت واجب و تضعیف آن حرام است» این تکلیف شرعی است که متوجه همگان است؛ در مسائل شخصی تبعیت از مراجع محترم است اما در نظام اجتماعی آنچه که مقام ولایت تفسیر می کند باید مورد توجه قرار گیرد.

پس از رحلت پیامبر(ص) مدیریت اجتماعی جامعه از نبوت به امامت منتقل شد.

حجت الاسلام شفیعی با تأکید بر این که پس از رحلت پیامبر(ص) شاهد انحراف تاریخی در میان امت اسلام هستیم، اظهار داشت: پس از عروج پیامبر گرامی اسلام(ص) مدیریت اجتماعی جامعه از نبوت به امامت منتقل شد و هیچ یک از خلفای سه گانه شایسته نشستن بر جایگاه پیامبر(ص) نبودند و این مسیری است که ایشان تعیین کرده اند و عدول از آن به منزله انحراف است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با بیان این که سخن از وحدت به منزله عقب نشینی از اعتقادات و مسیری که پیامبر تعیین کرده، نیست، بیان داشت: ما در یک گفت و گو و استدلال منطقی معتقدیم که شیعه امامیه راه درست را طی کرده است.

این استاد دانشگاه با طرحی پرسشی مبنی بر «وضع امروز امت اسلامی چگونه است؟»، خاطرنشان کرد: دشمن در مخالفت با امت اسلامی کار با شیعه و سنی ندارد و در این بین کیان اسلامی در خطر است؛ عملکرد نظام سلطه در سوریه، عراق، افغانستان و پاکستان بررسی کنیم متوجه می شویم که کیان امت اسلامی را مورد هدف قرار داده است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان ادامه داد: نظام سلطه امت اسلامی را هدف قرار داده است و هر کجا که بتواند زخمی را وارد کند، دریغ نخواهد کرد و وقتی هویت اسلامی در خطر است، مجاز نیست مسائلی مطرح شود که وقت امت اسلام را به اختلاف و نزاع صرف کند.

قرار نیست از اعتقادات خودمان دست برداریم و منکر آنها شویم.

حجت الاسلام شفیعی با تأکید بر این که قرار نیست از اعتقادات خودمان دست برداریم و منکر آنها باشیم، اظهار داشت: خروجی اختلافات سود و منفعت دشمنان است و در این بین از عملکرد برخی که ضد وحدت حرکت می کنند و بر وحدت چنگ می زنند، در تعجب و حیرتیم.

وی با اشاره به حرکت جریاناتی که منتسب به برخی روحانیان هستند، گفت: کسانی هستند که دو آتشه و پر حرارت از تشیع سخن می گویند و اشک می ریزند اما معتقدند که صحبت از وحدت شیعه و سنی در نظام جمهوری اسلامی چهره تشیع را کم رنگ کرده است.

به خطر افتادن اهداف امت اسلامی برای برخی جریان های دو آتشه تشیع اهمیتی ندارد.

حجت الاسلام شفیعی افزود: می بینیم در جاهایی اهداف امت اسلامی در خطر است اما اثری از این شیعیان دو آتشه و پر حرارت نیست و انگار به خطر افتادن اهداف امت اسلامی برای آنها مهم و حساس نیست.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان ادامه داد: برخی شبکه های ماهواره ای در این مسائل می دمند و فریاد به آسمان ها می کشند اما در برابر جنایت های تکفیری ها در عراق و سوریه مهر سکوت و خاموشی بر شبکه های خود زده اند و حرکتی و اقدامی علیه این جریان تکفیری انجام نمی دهند.

این استاد دانشگاه خطاب به جریاناتی که وحدت امت اسلامی را مورد هدف قرار داده اند، خاطرنشان کرد: اکنون در عراق و سوریه شاهد درگیری میان جبهه های حق و باطل هستیم که این جبهه ها فرصتی طلایی و مغتنم برای جریاناتی است که با قمه سر و شانه خود را می شکافند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان تصریح کرد: به جای قمه زدن بر سر و شانه و زخمی کردن خود، قمه های خود را به جبهه های جنگ حق و باطل در سوریه و عراق ببرید و هر آنچه در توان دارید بر سر و شانه های جریان تکفیری داعش بکوبید؛ اما متأسفانه می بینیم در مقابله با داعشی ها خبری از این جریانات نیست.

حجت الاسلام شفیعی با طرح پرسشی مبنی بر «هم اکنون چه کسانی سد راه جریان تکفیری داعش شده اند؟»، ابراز داشت: در برهه کنونی در جبهه های جنگ عراق و سوریه رزمنده هایی حضور دارند که به ندای مرجعیت لبیک گفته اند و به فرمان امام و رهبری وحدت را تکلیف شرعی دانسته و در خط مقدم دفاع از کیان امت اسلامی حضور دارند.

برخی جریانات تشیع از هیأت هایی که مدافع انقلاب و رهبری نباشند حمایت مالی می کنند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با اشاره به تبلیغات گسترده این جریانات، بیان داشت: در برهه کنونی این جریانات از هیأت هایی که حرفی از انقلاب اسلامی و در مراسمات خود عکس امام و رهبری را نصب نکنند، پشتیبانی و حمایت مالی می کنند و این همان تشیع و ولایتی است که این جریان و آقایان از آن دم می زنند.

برخی داعیه مرجعیت دارند اما در اتاق های شیشه ای خود در برابر جنایات تکفیری ها ساکت نشسته اند.

حجت الاسلام شفیعی با بیان بر این که آیا اگر در برهه کنونی امام علی(ع) زنده بود در برابر جنایت گروه های تکفیری علیه مسلمین ساکت می نشست، گفت: افراد مشهور این جریان که داعیه مرجعیت را دارند، در اتاق های شیشه ای، گرم و راحت نشسته اند و در برابر جنایت گروه های تکفیری علیه مسلمین سکوت اختیار کرده اند؛ این کدام تشیع و ولایت است که این آقایان از آن دم می زنند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان افزود: این مدعیان و داعیه داران دروغین تشیع کجا بودند وقتی نوامیس مسلمین در کشورهای عراق و سوریه مورد تعرض قرار گرفت و کجا بودند وقتی که تکفیری ها با کشتار مسلمانان دریایی از خون به بوجود آوردند؛ آیا حرکت این جریان همسو با ندای هیهات من الذله امام حسین(ع) در روز عاشورا است؟

برخی جریانات تشیع هیچ اراده ای برای دفاع از مقدسات ندارند.

این استاد دانشگاه با تأکید بر این که در عاشورای 1436 باید مرز حق و باطل را تشخیص دهیم، اظهار داشت: در برهه کنونی باید بین جبهه امام حسین(ع) و یزید بن معاویه مرز بندی کنیم و این جریانات در مراسمات عزاداری خود حرکت و شعاری علیه گروه های تکفیری داعش انجام نمی دهند و این جریانات هیچ اراده ای برای دفاع از مقدسات ندارند.

وی تشیع لندنی را روی دیگر اسلام آمریکایی توصیف کرد و گفت: ستاد فرماندهی و پشتیبانی این جریانات انگلیس خبیث است و ببنید چه تفرقه ای را در امت اسلامی با حمایت نظام سلطه به راه انداختند.

حجت الاسلام شفیعی با تأکید بر این که نظام سلطه بیداری اسلامی در برخی کشورهای اسلامی را از مسیر خود خارج کرد، بیان داشت: حسنی مبارک از همه جنایت هایی که انجام داده تبرئه شد و دیگر چیزی نمانده که از او اعاده حیثیت و عذرخواهی کنند؛ این وضعیتی است که صهیونیست ها به وجود آورده اند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان ادامه داد: در باریکه غزه وقتی موشک های رژیم اشغال گر قدس زنان، مردان و کودکان فلسطینی تکه تکه می کردند، برخی مسأله ناصبی بودن مردم فلسطین را مطرح می کنند و معتقد بودند که اگر به ناصبی ها کمک کنیم چه جوابی برای خداوند متعال خواهیم داشت.

حجت الاسلام شفیعی با بیان این که این جریانات در برابر جنایت دشمنان سکوت کرده اند و در مسیر رژیم صهیونیستی حرکت می کنند، تصریح کرد: امام علی(ع) وقتی شنید در یکی از بلاد اسلامی خلخالی را از پای زنی خارج کرده اند، فرمودند «اگر انسان از این حادثه بمیرد، سزاوار است».

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با تأکید بر این که تشیع و اسلامی که این جریانات دنبال می کنند همان تشیع لندنی است، اظهار داشت: با قمه سر و شانه های خود را می شکافند و مالک بهشت می شوند اما کسی که از وحدت صحبت کند تشیع را کم رنگ و ضد مسیر و اهداف تشیع حرکت کرده است.

این مقام مسؤول با بیان این که جای تأسف دارد که برخی افراد توان درک و تحلیل این موضوع را ندارند، خاطرنشان کرد: مجمع های عزاداری که در آنها از ظلم و استکبار سخن گفته نشود و فریاد ضد مظلومیت سر ندهند، برای کدام هدف و امام تجع کرده اند؛ مگر می شود در برابر ظلم و ستم ساکت نشست وقتی که امام حسین(ع) در روز عاشورا فریاد «هیات من الذله» را سر داد.

وای بر آن روزی که حرکت و سخن مان دشمن شاد کن باشد.

این استاد دانشگاه با تأکید بر این که اگر در برابر ظلم و ستم حرفی زده نشود به منزله همراهی با آن است، تصریح کرد: وای بر آن روزی که سخن و حرکت مان در دشمن شاد کن باشد و نظام سلطه و رژیم صهیونیستی از آن حرکت خوشحال شوند.

حجت الاسلام شفیعی تأکید کرد: پس از رحلت پیامبر(ص) و شهادت ائمه اطهار(ع) تا به امروز کدام مرد همچون حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب و کدام حرکت همانند انقلاب اسلامی ایران به اسلام خدمت و آن را تقویت کرده است.

این جریانات تشیع معتقدند قمه زنی سبب سربلندی تشیع شده است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با اشاره به این که این جریانات مدعی هستند کسانی که مسأله وحدت را مطرح می کنند تشیع را کم رنگ کرده اند و آن قمه زنان و شیعه های دو آتشه سبب سربلندی تشیع شده اند،خطاب به آنان اظهار داشت: شما به غیر از شرمندگی و سرافکندگی هیچ ارمغانی و منفعتی برای تشیع نداشته اید.

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به شهادت سردار شهید سید حمید تقوی فر در دفاع از حرمین عسکریین اظهار داشت: این شهید بزرگوار بدون هیچ گونه ادعا و نامی خود را وقف دفاع از کیان اسلامی و حرمین عسکریین کرد.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با تأکید بر این که تربیت شدگان مکتب امام خمینی(ره) کسانی هستند که اجازه ندادند به حرم های ائمه اطهار(ع) تعرضی صورت گیرد، بیان داشت: بزرگ شدگان مکتب امام خمینی(ره) کسانی هستند که اجازه ندادند حرم حضرت زینب(س) که در طول تاریخ متحمل رنج ها و ستم های فراوان شد، از سوی تکفیری ها مورد تعرض قرار گیرد.

از پول های شبهه ناک استفاده می کنند و شهادت فرزندان ما در دفاع از کیان اسلامی را سبب تضعیف تشیع می دانند.

 وی با بیان این که سردار شهید سید حمید تقوی فر در دفاع از حرمین عسکریین به شهادت رسید و این حرمین در آن منطقه آشوب زده همچنان باشکوه خودنمایی می کنند، بیان داشت: این جریانات ادعا می کنند که جوانان و بزرگان ما که در دفاع از کیان اسلامی به شهادت رسیده اند، تیغ تشیع را کنده کرده اند اما خود که از پول های شبهه ناک و مخدوش بهره مند هستند، به تشیع و اسلام عزت داده اند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان خاطرنشان کرد: شهید تقوی مردی بزرگ و مجاهدی به نام بود که با گذر زمان بیشتر با شخصیت این شهید بزرگوار آشنا می شویم و وقتی ایشان در عراق به شهادت رسید موج بسیاری از جوانان را روانه جبهه های جنگ کرد.

حجت الاسلام شفیعی با اشاره به جریانات سوریه، گفت: دو سال پیش حاکمان ترکیه پیغام فرستادند و گفتند که سوریه و بشار سقوط می کنند، دست از حمایت بردارید و ضایع می شوید اما رهبر معظم انقلاب فرمودند «سوریه و بشار اسد باید مقاومت و ایستادگی کنند» و با خطی که رهبری انقلاب دادند فرزندان انقلاب در سوریه حاضر شدند.

فرزندان انقلاب در مسأله سوریه ورود نمی کردند این کشور به افغانستانی دیگر تبدیل می شد.

این استاد دانشگاه با تأکید بر این که رزمندگانی که در سوریه و عراق می جنگند نه تنها از تشیع بلکه از کیان اسلامی در حال دفاع هستند، اظهار داشت: اگر فرزندان انقلاب در مسأله سوریه ورود نمی کردند این کشور به افغانستانی دیگر تبدیل می شد.

وی وحدت را تضمین کننده سلامت آینده امت اسلامی دانست و گفت: دفاع بدون زحمت و خرج جریان های دو آتشه تشیع و شعار دفاع از تشیع حرکتی نمایشی و تبلیغی از سوی این جریان ها است؛ اگر این جریان به واقع در پی دفاع از تشیع هستند، جبهه های جنگ در عراق و سوریه پذیرای آنها است.

ندای مرجعیت و فرزندان انقلاب ضربات سختی را به نیروهای تکفیری وارد کرد.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان با اشاره به نقش مرجعیت در تحولات عراق گفت: اگر ندای استوار و محکم آیت الله سیستانی نبود اکنون نیروهای داعش در بغداد حضور داشتند و این ندای مرجعیت، فرزندان انقلاب و نیروهای سپاه ضربات سخت محکمی را بر پیکره نیروهای تکفیری وارد کرده اند.

حجت الاسلام شفیعی در بخش پایانی سخنانش با تأکید بر این که مصلحت امت اسلامی ایستادگی در برابر زیاده خواهی نظام سلطه است، بیان داشت: خط شهادت و تبعیت محض از ولایت خط پایداری و استواری را تشکیل داد و هرگونه حرکتی که این مسیر و خط وحدت را خدشه دار کند، دشمن صهیونیستی را خوشحال کرده است.

  • ۹۳/۱۰/۱۵
  • ۳۱۶۴ بیننده|
  • ۳۵۱۱ نمایش|
  • |

کلام ولایت

دیدگاه (۱)

بازتاب این نشست در
rahyabnews.com/Pages/News-61033.aspx

ارسال دیدگاه

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می‌شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.

در صورتی که تمایل به ارسال نظر به صورت خصوصی دارید، تیک گزینه خصوصی را بزنید.

از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.

لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یادداشت سردبیر
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی

جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی با صداوسیمای مرکز خوزستان

سخنرانی حضرت آیت الله شفیعی در جمع رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

دریافت

مدت زمان: 18 دقیقه 51 ثانیه

آخرين ديدگاه‌ها
پاسخ: سلام از طریق کتابخانه ...
  • ۱۸بهمن۰۰ - ۱۲:۰۴ - فاطمه
    🤔
مسجد حضرت آیت الله شفیعی