پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پایگاه خبری

مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

مسجد آیت الله شفیعی یکی از قدیمی‌ترین مساجد اهواز است که درسال 1308(ه.ق) تاسیس شده است.
بیش از پنجاه سال است که حضرت آیت الله سید علی شفیعی (که هم اکنون نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هستند) امامت جماعت این مسجد را بر عهده داشته و به خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی همت گماشته‌اند.
مسجد آیت الله شفیعی در دوران دفاع مقدس سنگری مهم برای رزمندگان اسلام محسوب می شد.
هم اکنون نیز جوانان این مسجد با عشق به امام راحل و آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کوتاهی نمی‌کنند.

معرفی کتاب
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)

به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) به معرفی کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم (ص)» حضرت آیت الله شفیعی می پردازیم:

کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)» مجموعه ای مدون از سه مصاحبه روزنامه نور خوزستان با حضرت آیت الله شفیعی می باشد که در سال های 1385 و 1386 هجری شمسی صورت گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان عنوان کرد: استمرار انقلاب اسلامی ایران و خط نورانی امام خمینی(ره) با وحدت ملی و تبعیت از مقام معظم رهبری امکان‌پذیر است.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با اشاره به این‌که امام راحل رهبری نبودند که صرفا به دنبال نسخه و دیدگاهی باشد که حکومتی را ایجاد کند، افزود: امام خمینی(ره) به دنبال انجام تکلیف الهی بود آنچه چیزی که خداوند متعال برای او وظیفه دانسته بود به دنبال انجامش بود.

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را در قالب یک نهضت شروع کرد و در ادامه به لطف خداوند به نتیجه رسیده و امروز نیز شاهد آن هستیم امام راحل انقلاب را براساس تکلیف شرعی و وظیفه الهی انجام دادند.

وی بیان کرد: اسلامی بودن انقلاب و تحقق آن براساس تکلیف دینی توسط امام راحل سبب پویایی و سلامت انقلاب اسلامی ایران شده است؛ این انقلاب حرکتی متکی به فطرت، باورهای دینی و براساس نسخه الهی طراحی شد.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران تمام نمی‌شود، هیچگاه به بن‌بست نمی‌رسد و همانند انقلاب‌های جهان معاصر به انحراف روبه‌رو نخواهد شد.

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان اظهار داشت: امام خمینی(ره) برای ملت ایران امکان درک عظمت انبیای الهی(ص) و ائمه معصوم(علیهم السلام) را فراهم آورد و با تاملی در زندگی ایشان و تحولات بزرگی که ایجاد کردند می‌توان پی‌برد که آنها چه میزان بالا بوده است.

وی با بیان این‌که بدون شک تاریخ معاصر و مقطع کنونی از عمر بشر هیچگاه امام بزرگوار را فراموش نمی‌کند، افزود: مردی که با ایمان و اعتماد به پروردگار و با اتکا به مردم حرکتی را شروع کرد و نظامی را تشکیل داد که نسخه جدیدی در مدیریت بشر جهان معاصر محسوب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی عنوان کرد: استمرار انقلاب اسلامی ایران و خط نورانی امام خمینی(ره) با وحدت ملی و تبعیت از رهبرمعظم انقلاب اسلامی امکان‌پذیر است و از روز 14 خرداد 68 که انقلاب اسلامی بعداز ارتحال امام به دست رهبرمعظم انقلاب اسلامی سپرده شد تا امروز در همه فراز و نشیب‌ها این رهبر بصیر، آگاه و الهی توانسته انقلاب اسلامی را از آسیب و خطر حفظ کند.

رئیس نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان عنوان کرد: ملت بزرگوار ایران برعهدی که با امام راحل و رهبرمعظم انقلاب اسلامی بسته‌اند استوار هستند و با همین صلابت به پیش می‌روند و جهان شاهد تحولات عظیم خواهد بود.

  • ۹۶/۰۳/۱۴
  • ۱۶۰۷ بیننده|
  • ۱۶۹۶ نمایش|
  • |

امام خمینی

انقلاب اسلامی

سید محسن شفیعی

نهاد رهبری

دیدگاه (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می‌شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.

در صورتی که تمایل به ارسال نظر به صورت خصوصی دارید، تیک گزینه خصوصی را بزنید.

از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.

لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یادداشت سردبیر
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی

جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی با صداوسیمای مرکز خوزستان

سخنرانی حضرت آیت الله شفیعی در جمع رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

دریافت

مدت زمان: 18 دقیقه 51 ثانیه

آخرين ديدگاه‌ها
پاسخ: سلام از طریق کتابخانه ...
  • ۱۸بهمن۰۰ - ۱۲:۰۴ - فاطمه
    🤔
مسجد حضرت آیت الله شفیعی