پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پایگاه خبری

مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

مسجد آیت الله شفیعی یکی از قدیمی‌ترین مساجد اهواز است که درسال 1308(ه.ق) تاسیس شده است.
بیش از پنجاه سال است که حضرت آیت الله سید علی شفیعی (که هم اکنون نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هستند) امامت جماعت این مسجد را بر عهده داشته و به خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی همت گماشته‌اند.
مسجد آیت الله شفیعی در دوران دفاع مقدس سنگری مهم برای رزمندگان اسلام محسوب می شد.
هم اکنون نیز جوانان این مسجد با عشق به امام راحل و آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کوتاهی نمی‌کنند.

معرفی کتاب
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)

به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) به معرفی کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم (ص)» حضرت آیت الله شفیعی می پردازیم:

کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)» مجموعه ای مدون از سه مصاحبه روزنامه نور خوزستان با حضرت آیت الله شفیعی می باشد که در سال های 1385 و 1386 هجری شمسی صورت گرفته است.

آخرین مطالب
حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن شفیعی رئیس دفاتر استانی نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان:
  • ۰
  • ۰

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن شفیعی نماینده ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان در مراسم معرفی برگزیدگان جشنواره رسانه ای ۹ دی بسیج رسانه خوزستان به وحدت اصحاب رسانه در استان اشاره کرد و گفت : مسیر کلی اصحاب رسانه در خوزستان، مسیر انقلاب اسلامی و ارزش های آن است و این وظیفه تقدیر و تشکر را بر ما تکلیف می کند.

و در ادامه سخنان خود با بیان اینکه تشخیص درست امام خمینی(ره) و ملت پایدار تبدیل به انقلاب اسلامی شد، اظهار کرد : بعد از پیروزی انقلاب اسلامی جریانی به راه افتاد که به معارضه و مخالفت با انقلاب اسلامی به پا خواست ولی جریان دیگر با مردم همراه شد و با آرمانهای امام و انقلاب موافق بود.

حجت الاسلام شفیعی افزود : بعد از پیروزی انقلاب رسانه‌ ها نیز  به جز یک عده محدود مابقی با مردم و انقلاب همراهی می‌کردند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان با اشاره به اینکه امروز رسانه‌ها می توانند صحنه‌های عجیب و با اهمیتی را رقم بزنند، عنوان کرد : صف آرایی و هجمه‌ای که به انقلاب در صحنه‌های سیاسی وجود دارد متأسفانه در فضای رسانه‌ای نیز مشاهده می‌شود.

وی گفت : این مسئله اتفاقی نیست که برخی به باورهای انقلاب هجمه و از بعضی مسائل حمایت می ‌کنند، آنها باورها و اصول انقلاب را می‌دانند و می‌بینند.

شفیعی افزود: امروز جریانی صورت گرفته که نمی‎‌خواهند ملت را همراهی کنند و فقط در صدد غوغا سالاری هستند و می‌خواهند کاری کنند که ملت از ارزش‌ها دفاع نکند.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود در جمع اصحاب رسانه به بحث انتخابات اشاره کرد و گفت : نباید بداخلاقی‌ های حاشیه ‌ای درباره انتخابات عظمت آن را از چشم‌ ها مخفی کند.

وی با بیان اینکه باید شرکت در انتخابات جزو باورهای عمومی شود، تصریح کرد : رئیس جمهور برخاسته از رأی مردم از مسیر قانونی مورد حمایت رهبری است و نیز دفاع از رأی مردم و التزام به مردم سالاری فرمایشات مقام معظم رهبری است که اهمیت انتخابات و حضور مردم در انتخابات را نشان می ‌دهد.

حجت الاسلام شفیعی قانون مداری را از اولویت های انتخابات دانست و تاکید کرد : باید کارها بر مبنای قانون باشد و به ذائقه افراد ربط نداشته باشد چرا که اختشاش ایجاد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های خوزستان افزود : اگر کسی نقدی دارد در چهارچوب قانونی باید نقد کند ولذا این درست نیست که برخی به نهادهای قانونی هجمه کنند.

وی با بیان اینکه اخلاق مداری نکته مهم دیگری است که باید در انتخابات رعایت شود؛ گفت : در هر انتخاباتی یکی از دغدغه ها این است که وحدت مردم خوزستان گسسته نشود لذا دمیدن در شیپوری که وحدت را برهم زند خطرناک است.

حجت‌الاسلام شفیعی در پایان درباره اهمیت انتخابات خاطرنشان کرد : اینکه رهبر در اولین وقت به پای صندوق ‌های رأی رفته و رأی می ‌دهد اهمیت انتخابات را می‌ رساند لذا انتخابات یک فرصت الهی است که جمهوری اسلامی ایران به وجود آورده است.

منبع: رهیاب نیوز

دیدگاه (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می‌شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.

در صورتی که تمایل به ارسال نظر به صورت خصوصی دارید، تیک گزینه خصوصی را بزنید.

از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.

لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یادداشت سردبیر
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی

جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی با صداوسیمای مرکز خوزستان

سخنرانی حضرت آیت الله شفیعی در جمع رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

دریافت

مدت زمان: 18 دقیقه 51 ثانیه

آخرين ديدگاه‌ها
پاسخ: سلام از طریق کتابخانه ...
  • ۱۸بهمن۰۰ - ۱۲:۰۴ - فاطمه
    🤔
مسجد حضرت آیت الله شفیعی