پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پایگاه خبری

مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

مسجد آیت الله شفیعی یکی از قدیمی‌ترین مساجد اهواز است که درسال 1308(ه.ق) تاسیس شده است.
بیش از پنجاه سال است که حضرت آیت الله سید علی شفیعی (که هم اکنون نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هستند) امامت جماعت این مسجد را بر عهده داشته و به خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی همت گماشته‌اند.
مسجد آیت الله شفیعی در دوران دفاع مقدس سنگری مهم برای رزمندگان اسلام محسوب می شد.
هم اکنون نیز جوانان این مسجد با عشق به امام راحل و آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کوتاهی نمی‌کنند.

معرفی کتاب
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)

به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) به معرفی کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم (ص)» حضرت آیت الله شفیعی می پردازیم:

کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)» مجموعه ای مدون از سه مصاحبه روزنامه نور خوزستان با حضرت آیت الله شفیعی می باشد که در سال های 1385 و 1386 هجری شمسی صورت گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با بیان این‌که قطع روابط با ایران از سوی دولت عربستان از مصادیق فرار به جلو است، گفت: این اقدام، مسئولیت پاسخگویی در برابر جنایت‌های مرتکب شده را از آن‌ها سلب نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحسن شفیعی در خصوص اعلام دولت حجاز مبنی بر قطع رابطه با جمهوری اسلامی ایران، اظهارکرد: این اقدام به این معنی که حاکمان حجاز با جنایات و رسوایی‌هایی که بار آورده‌اند در برابر هجوم افکار عمومی و نگرانی‌های ملت‌ها و آزادی‌خواهان عالم، سعی کردند که با این کار صورت مساله را پاک کنند.

وی با تاکید بر این‌که حاکمان حجاز باید بدانند که ارتباط با جمهوری اسلامی ایران چه برقرار و چه قطع باشد، مسئولیت پاسخگویی در برابر جنایت انجام شده بر عهده آن‌ها است و جنایتی که حکام حجاز مبنی بر اعدام آیت‌الله مجاهد شیخ نمر، مرتکب شدند تا ابد بر پیشانی آنان و در کارنامه آنان ثبت خواهد شد و آن‌ها باید پاسخگوی جنایتی که مرتکب شده‌اند باشند.

رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان افزود: حکام عربستان چنانچه بخواهند با یک مانور سیاسی، فضای پاسخگویی به افکار عمومی جهانی را تغییر بدهند، حتم داشته باشند که چنین اتفاقی نخواهد افتاد و دنیا حاکمان حجاز و حکومت آل سعود را مظهری از مظاهر استبداد، وابستگی، انحطاط و خواری و پستی می‌شناسد و با این گونه حرکات، صحنه و آرایش میدان تغییر نخواهد کرد.

وی خطاب به مسئولان سیاست خارجی کشور عنوان کرد: مسئولان باید با دقت صحنه را ملاحظه کنند که دیپلماسی کشور صرفا به دیپلماسی لبخند قابل مدیریت نیست. دیپلماسی کشور باید مبتنی بر حکمت، صلابت و حق‌گرایی باشد.

شفیعی در پایان خاطرنشان کرد: به عقیده من تحولاتی همانند عملکرد آمریکا در ارتباط با برجام، عکس‌العمل دولت حجاز در ارتباط با شهادت شیخ باقر نمر و حرکت‌هایی از این دست، فضای روشن‌تر و واقع‌بینانه‌تری را برای مسئولان سیاست خارجی ما به دنبال آورد و مسئولان سیاست خارجه باید بدانند که در معادلات سیاسی، صرفا کار براساس نیت و قصد ما پیش نخواهد رفت بلکه باید معادلات پیچیده جهانی را در نظر گرفت؛ ضمن این‌که سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران باید منطبق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و خط مبارک امام(ره) و رهبری تنظیم شود.

مرجع: ایسنا

دیدگاه (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می‌شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.

در صورتی که تمایل به ارسال نظر به صورت خصوصی دارید، تیک گزینه خصوصی را بزنید.

از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.

لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یادداشت سردبیر
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی

جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی با صداوسیمای مرکز خوزستان

سخنرانی حضرت آیت الله شفیعی در جمع رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

دریافت

مدت زمان: 18 دقیقه 51 ثانیه

آخرين ديدگاه‌ها
پاسخ: سلام از طریق کتابخانه ...
  • ۱۸بهمن۰۰ - ۱۲:۰۴ - فاطمه
    🤔
مسجد حضرت آیت الله شفیعی