پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پایگاه خبری

مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

مسجد آیت الله شفیعی یکی از قدیمی‌ترین مساجد اهواز است که درسال 1308(ه.ق) تاسیس شده است.
بیش از پنجاه سال است که حضرت آیت الله سید علی شفیعی (که هم اکنون نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هستند) امامت جماعت این مسجد را بر عهده داشته و به خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی همت گماشته‌اند.
مسجد آیت الله شفیعی در دوران دفاع مقدس سنگری مهم برای رزمندگان اسلام محسوب می شد.
هم اکنون نیز جوانان این مسجد با عشق به امام راحل و آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کوتاهی نمی‌کنند.

معرفی کتاب
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)

به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) به معرفی کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم (ص)» حضرت آیت الله شفیعی می پردازیم:

کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)» مجموعه ای مدون از سه مصاحبه روزنامه نور خوزستان با حضرت آیت الله شفیعی می باشد که در سال های 1385 و 1386 هجری شمسی صورت گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

حضرت آیت‌الله سیدعلی شفیعی در خصوص حادثه تروریستی اهواز اظهار داشت: حادثه‌  دیروز  اهواز باعث شهادت 30 نفر براساس آمار از شهروندان اعم از روحانی و غیر روحانی، نظامی و غیرنظامی شده است.

وی بیان کرد: حادثه تروریستی دیروز اهواز نه اولین حادثه علیه انقلاب اسلامی ایران و نه آخرین حادثه است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: علت اصلی این حمله‌های تروریستی این است که نظام سلطه، استکبار و استعمار جهانی نمی‌خواهد که انقلاب اسلامی سَر بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: به انواع و اقسام وسایل به انقلاب اسلامی ایران ضربه می‌زنند؛ افرادی را خریداری می‌کنند، گول می زنند و افرادی را وادار می‌کند و اینگونه افراد فریب نقشه های شوم را می‌خورند به شکلی که باعث قتل و مرگ خودشان می‌شود.

حضرت آیت‌الله شفیعی گفت: هر تعبیر اعم از ضد ولایت فقیه، ضد مردم اهواز، ضد مردم ایران و ضد انقلاب اسلامی بیان شود، همه یک معنی و آن مخالفت با اسلام ناب محمدی و انقلاب اسلامی به نفع آمریکا است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: آمریکا از انقلاب اسلامی ایران زخم خورده و به شدت عصبانی است، مردم ما صبح و شام مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

وی ادامه داد: آمریکا در حال حاضر چه اقداماتی انجام می‌دهند که با آنها دیداری داشته باشیم و ما انجام نمی‌دهیم و چه اقداماتی انجام می‌دهیم که با آنها مذاکره کنیم و انجام نمی‌دهیم.

حضرت آیت‌الله شفیعی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب به هیچ قیمتی اجازه این کار را نمی‌دهند چراکه« الاسلام یعلوا و لایُعلی علیه» مذاکره با اینها ذلت و زیر بار ظلم رفتن است که اسلام به هیچ مسلمانی این چنین اجازه ای را نمی‌دهد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این حادثه را به شدت هرچه تمام‌تر محکوم می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این واقعه در زمان قتل اباعبدالله الحسین(ع) و یاران ایشان اتفاق افتاده، دعا می‌کنیم خداوند متعال شهدای امروز و هر دوران دیگر را با شهدای کربلا محشور و با اهل بیت(ع) اباعبدالله الحسین(ع) حشر و نشر عنایت کند و دشمنان اسلام و انقلاب را اگر ممکن است سر عقل بیاید تا پا را از گلیم خودشان درازتر نکنند و بدانند انقلاب اسلامی، انقلابی محکم و ایستاده است و هیچ وقت تنزل نمی‌کند.

حضرت آیت‌الله شفیعی ادامه داد: اگر قابل هدایت و ارشاد نیستند دعا می‌کنیم خداوند شر آنها را هرچه زودتر از سر مسلمانان کم و کوتاه کند و علو اسلام و مسلمین را در راه تبعیت از دین و رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب موفق بدارد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری درخصوص پاسخ مردم خوزستان نسبت به حادثه تروریستی اهواز گفت: مردم استان در تشییع پیکر شهدای این حادثه، میزان ایستادگی پای اسلام، مخالفت با کفر و اینکه زیر بار استعمار و کفر نمی‌روند را نشان خواهند داد.

وی ادامه داد: مردم استان خوزستان در شعارها و راهپیمایی  نشان می‌دهند که پای دین، انقلاب اسلامی، ولایت و رهبری ایستاده‌اند و از چیزی ترس ندارند و نخواهند گذاشت که مانع انقلاب شود.

در حادثه تروریستی اهواز، روز شنبه 31 شهریورماه هنگام رژه نیروهای مسلح در اهواز، چهار نفر تروریست با پوشش مبدل میان حاضران حضور پیدا کرده و از پشت جایگاه مقامات به‌سمت محل رژه و به‌ویژه جایگاه استقرار مسئولان تیراندازی کردند.

دیدگاه (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می‌شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.

در صورتی که تمایل به ارسال نظر به صورت خصوصی دارید، تیک گزینه خصوصی را بزنید.

از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.

لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یادداشت سردبیر
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی

جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی با صداوسیمای مرکز خوزستان

سخنرانی حضرت آیت الله شفیعی در جمع رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

دریافت

مدت زمان: 18 دقیقه 51 ثانیه

آخرين ديدگاه‌ها
پاسخ: سلام از طریق کتابخانه ...
  • ۱۸بهمن۰۰ - ۱۲:۰۴ - فاطمه
    🤔
مسجد حضرت آیت الله شفیعی