پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پایگاه خبری

مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

مسجد آیت الله شفیعی یکی از قدیمی‌ترین مساجد اهواز است که درسال 1308(ه.ق) تاسیس شده است.
بیش از پنجاه سال است که حضرت آیت الله سید علی شفیعی (که هم اکنون نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هستند) امامت جماعت این مسجد را بر عهده داشته و به خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی همت گماشته‌اند.
مسجد آیت الله شفیعی در دوران دفاع مقدس سنگری مهم برای رزمندگان اسلام محسوب می شد.
هم اکنون نیز جوانان این مسجد با عشق به امام راحل و آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کوتاهی نمی‌کنند.

معرفی کتاب
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)

به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) به معرفی کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم (ص)» حضرت آیت الله شفیعی می پردازیم:

کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)» مجموعه ای مدون از سه مصاحبه روزنامه نور خوزستان با حضرت آیت الله شفیعی می باشد که در سال های 1385 و 1386 هجری شمسی صورت گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان ظهر امروز در سخنرانی پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در گچساران با بیان اینکه امام راحل با حضور مردم و رهبری مقتدرانه نظام انقلاب اسلامی را ایجاد کرد، افزود: انقلاب اسلامی ایران مرهون تلاش‌های مردمی و رهبری هوشمندانه و مدیریت امام راحل بود انقلابی که مردم در آن درس شجاعت و نترس بودن را آموختند.

وی افزود: امام راحل به ما آموخت که با دستانی خالی، با شجاعت و ایمان می‌شود طومار دشمنان استکباری را در هم پیچید ایشان به ما درس مقاومت دادند.

نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه‌های خوزستان تصریح کرد: انقلاب اسلامی نتیجه تلاش معلم و مربی بزرگی مانند امام راحل بود که به ما آموخت چگونه با دستان خالی در برابر رژیم طاغوتی شاه ایستادگی کنیم و انقلابی را که جرقه آن از سال 42 زده شده بود را در سال 57 به پیروزی رساند.

شفیعی با بیان اینکه در 22 بهمن تحقق وعده الهی نمایان شد، اظهار کرد: در 22 بهمن طومار حکومت 2500 ساله شاهنشاهی پیچیده شد و لحظه‌ای که خبر فرار شاه به امام داده شد ایشان تنها گفتند: الله اکبر، زیرا این حکومت، حکومت خداوند بود.

وی در ادامه گفت: درس دیگر امام صدور انقلاب اسلامی خارج از مرزهای جغرافیایی و سیاسی ایران اسلامی بود، صدور انقلاب به کشورهایی که همه امت واحده اسلامی بودند.

شفیعی با اشاره به نامگذاری روز جهانی قدس توسط امام راحل گفت: امام راحل با درایت و هوشمندی در ماه رمضان ماه نزول قرآن و جمعه آخر آن روز قدس را نامگذاری کردند تا در این روز که از اعیاد مسلمانان است سبب اتحاد بیشتر مسلمانان شده و کانون توجهات به سمت اسرائیل غاصب برود.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان بیان کرد: امام راحل فرمودند شعارهای مرگ بر اسرائیل مسلمانان سبب مرگ تدریجی آن ‌می‌شود.

شفیعی افزود: اعتقاد امام راحل بر حل مسئله فلسطین تنها از ناحیه مقاومت بود زیرا امکان حل این مسئله هیچگاه از طریق شورای امنیت و سازش وجود نداشت.

وی عنوان کرد: امروز توکل به قرآن و فرهنگ مقاومت سبب شده است تا سلاح فلسطینیان از سنگ به اسلحه تبدیل شود و امروز پاسخ حمله نظامی اسرائیل با موشک و جنگ داده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های خوزستان با اشاره به حملات رژیم سعودی به یمن گفت: امروز فرهنگ مقاومت سبب شده است تا به‌جای شنیدن فریاد تسلیم در یمن فریاد مقاومت و ایستادگی به گوش برسد.

شفیعی فرهنگ مقاومت در میان کشورهای منطقه را ناشی از فرهنگ انقلاب اسلامی و آموزه‌های دینی عنوان کرد و یادآور شد: امروز صدور انقلاب به کشورهای منطقه که همان خواسته امام راحل بود شکل گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نسخه جدیدی از انقلاب اسلامی در حال انتشار است، گفت: امت واحده مسلمان نسخه جدید است که از انقلاب اسلامی در حال شکل‌گیری بوده که در آن همه مسلمانان با اتحاد مقابل دشمنان ایستادگی می‌کنند.


منبع: فارس

دیدگاه (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می‌شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.

در صورتی که تمایل به ارسال نظر به صورت خصوصی دارید، تیک گزینه خصوصی را بزنید.

از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.

لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یادداشت سردبیر
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی

جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی با صداوسیمای مرکز خوزستان

سخنرانی حضرت آیت الله شفیعی در جمع رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

دریافت

مدت زمان: 18 دقیقه 51 ثانیه

آخرين ديدگاه‌ها
پاسخ: سلام از طریق کتابخانه ...
  • ۱۸بهمن۰۰ - ۱۲:۰۴ - فاطمه
    🤔
مسجد حضرت آیت الله شفیعی