پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پایگاه خبری

مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

مسجد آیت الله شفیعی یکی از قدیمی‌ترین مساجد اهواز است که درسال 1308(ه.ق) تاسیس شده است.
بیش از پنجاه سال است که حضرت آیت الله سید علی شفیعی (که هم اکنون نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هستند) امامت جماعت این مسجد را بر عهده داشته و به خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی همت گماشته‌اند.
مسجد آیت الله شفیعی در دوران دفاع مقدس سنگری مهم برای رزمندگان اسلام محسوب می شد.
هم اکنون نیز جوانان این مسجد با عشق به امام راحل و آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کوتاهی نمی‌کنند.

معرفی کتاب
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)

به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) به معرفی کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم (ص)» حضرت آیت الله شفیعی می پردازیم:

کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)» مجموعه ای مدون از سه مصاحبه روزنامه نور خوزستان با حضرت آیت الله شفیعی می باشد که در سال های 1385 و 1386 هجری شمسی صورت گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر روز یکشنبه 8 اردیبهشت ماه در دیدار فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی، با تأکید بر لزوم استمرار حرکت این نیرو به سمت نیروی انتظامیِ مطلوب جمهوری اسلامی، نقش آن را در تحقق شعار سال یعنی «رونق تولید» و همچنین تأمین امنیت فضای مجازی مهم برشمردند و خاطرنشان کردند: نیروی انتظامی باید به‌صورت جدی با قاچاق مبارزه، و با عوامل ناامن‌کننده‌ی فضای مجازی مقابله کند.

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای در این دیدار، «اقتدار» و «مهربانی» نیروی انتظامی را دو عنصر مکمل یکدیگر خواندند و با اشاره به کار و تلاش شبانه‌روزی کارکنان زحمت‌کش این نیرو در ایام عید و تعطیل، افزودند: در قضیه‌ی سیل اخیر، نیروی انتظامی با خدمتگزاری به مردم آسیب‌دیده و تأمین امنیت مناطق سیل‌زده خوش درخشید.

ایشان پیشرفتهای نیروی انتظامی در سالهای اخیر را حقیقتی باارزش دانستند و افزودند: البته این به معنای آن نیست که نیروی انتظامی در سطح مطلوب نظام اسلامی قرار دارد، بلکه باید با تلاش و کار مداوم به آن سطح رسید و هر عاملی را که فضیلت‌ها و افتخارهای نیروی انتظامی را در ذهن مردم زیر سؤال میبرد، ولو یک مأمور ناباب در یک کلانتری باشد، اصلاح کرد.

رهبر انقلاب اسلامی، تأمین امنیت را لازمه‌ی تحرک و رونق اقتصادی خواندند و خاطرنشان کردند: یکی از موانع تحقق رونق تولید، «قاچاق» است که امروز به‌صورت دوطرفه درآمده است و علاوه بر واردات قاچاق، برخی اجناس مورد نیاز مردم و بخش کشاورزی نیز از کشور خارج میشود.

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای تأکید کردند: پشت پرده‌ی برخی از این موارد صرفاً سودطلبی نیست، بلکه فکر، نقشه و مقاصد سوئی در این قضایا وجود دارد که نیروی انتظامی باید با مراقبت کامل، با آنها برخورد کند.

«تأمین امنیت فضای مجازی» نکته‌ی دیگری بود که رهبر انقلاب اسلامی به آن اشاره کردند و گفتند: فضای مجازی امروز در زندگی مردم گسترش زیادی پیدا کرده است و در عین منافع و امکانات، خطرات بزرگی نیز دارد.

ایشان ناامن شدن فضای مجازی را موجب ضرر و زیان به مردم دانستند و بر وظیفه‌ی نیروی انتظامی در تأمین امنیت فضای مجازی تأکید کردند.

حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، «جلوگیری از خرید و فروش سلاح» را یکی دیگر از وظایف مهم نیروی انتظامی برشمردند و افزودند: در برخی کشورها مانند آمریکا، خرید و فروش سلاح به علت منافع مافیای کمپانی‌های اسلحه‌سازی آزاد است و برای مردم آن مشکل‌ساز است، اما در کشور ما که چنین مشکلی وجود ندارد و خرید و فروش سلاح ممنوع است، باید جلوی آن گرفته شود.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر جلوگیری از خرید و فروش سلاح در فضای مجازی، گفتند: قاتل دیروز روحانیِ همدانی در صفحه‌ی اینستاگرام با چهار نوع اسلحه تصاویری از خود منتشر کرده است که مقابله با این‌گونه موارد وظیفه‌ی نیروی انتظامی است.

پیش از سخنان رهبر انقلاب اسلامی، سردار سرتیپ اشتری فرمانده نیروی انتظامی، حضور فعالانه و برقراری امنیت در موقعیتهای مختلف همچون راه‌پیمایی اربعین، شناسایی و برخورد با مفسدین اقتصادی، اجرای طرح نوروزی و کاهش سوانح و تلفات رانندگی، بسیج امکانات و نیروها برای کمک به سیل‌زدگان و تأمین امنیت آن مناطق را جزو خدمات نیروی انتظامی خواند و افزود: در گام دوم انقلاب با عزم و اراده‌ی راسخ، سلامت اداری، قاطعیت و خدمت بدون منت به مردم، به‌دنبال دستیابی به پلیسِ تراز انقلاب و تمدن اسلامی خواهیم بود.

دیدگاه (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می‌شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.

در صورتی که تمایل به ارسال نظر به صورت خصوصی دارید، تیک گزینه خصوصی را بزنید.

از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.

لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یادداشت سردبیر
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی

جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی با صداوسیمای مرکز خوزستان

سخنرانی حضرت آیت الله شفیعی در جمع رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

دریافت

مدت زمان: 18 دقیقه 51 ثانیه

آخرين ديدگاه‌ها
پاسخ: سلام از طریق کتابخانه ...
  • ۱۸بهمن۰۰ - ۱۲:۰۴ - فاطمه
    🤔
مسجد حضرت آیت الله شفیعی