پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پایگاه خبری

مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

مسجد آیت الله شفیعی یکی از قدیمی‌ترین مساجد اهواز است که درسال 1308(ه.ق) تاسیس شده است.
بیش از پنجاه سال است که حضرت آیت الله سید علی شفیعی (که هم اکنون نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هستند) امامت جماعت این مسجد را بر عهده داشته و به خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی همت گماشته‌اند.
مسجد آیت الله شفیعی در دوران دفاع مقدس سنگری مهم برای رزمندگان اسلام محسوب می شد.
هم اکنون نیز جوانان این مسجد با عشق به امام راحل و آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کوتاهی نمی‌کنند.

معرفی کتاب
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)

به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) به معرفی کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم (ص)» حضرت آیت الله شفیعی می پردازیم:

کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)» مجموعه ای مدون از سه مصاحبه روزنامه نور خوزستان با حضرت آیت الله شفیعی می باشد که در سال های 1385 و 1386 هجری شمسی صورت گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

در غائله کوی دانشگاه و آشوب‌های بعد از آن، افرادی مانند فاطمه کروبی، معین (وزیر آموزش عالی دولت اصلاحات)، موسوی لاری وزیر وقت کشور، انصاری (که در سال 88 از فعالان ستاد موسوی و فتنه بود) و فائزه هاشمی در جمع دانشجویان معترض حاضر شدند. ناگفته نماند که بهانه این امر، تلاش برای آرام کردن اوضاع بود اما بعدها مشخص شد که این اقدامات تنها در جهت تحریک دانشجویان بوده است. تمامی این عناصر بعدها به فعالان فتنه 88 تبدیل شدند.

با نگاهی به فهرست این اشخاص که البته بسیار بیشتر از موارد یاد شده هستند در می‌یابیم که فتنه‌گران سال88، مدت‌ها قبل یعنی در سال1378، خود را رسوا کرده بودند.

از 18تیر 78 تا 18تیر 88

نکته جالب اینجاست که ادعای مضحک بروز تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال88 دستاویز اغتشاش در 18تیر این سال شد. اینکه فتنه‌گران چرا این روز را برای آشوب انتخاب کردند، کاملاً واضح و مشخص است اما هرگز به این سوال مردم از سوی آنان پاسخ داده نشد که چرا برای تسویه حساب با مردم، انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی، دستاویزی همچون تقلب در انتخابات را مطرح کردند در حالی که خود آنها در نهایت مجبور شدند به‌صورت مستقیم یا غیرمستقیم، مشروعیت انتخابات و سلامت برگزاری آن را تأیید نموده و عموماً در انتخابات سال92 وارد میدان حمایت از کاندیدایی خاص شوند.

دفتری که به پایان نرسید و حکایتی که همچنان باقیست

حکایت حضور انقلابی مردم مسلمان ایران در عرصه دفاع از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، برگرفته از دفتری است که همچنان در پیش چشم جهان، گشوده است.

یقیناً امروز هم حکایت همچنان باقیست و مردمی که خالق حماسخ سیاسی سال1392 بوده و حضوری پرشور در راهپیمایی 22بهمن سال1391 داشتند، همچنان برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌ها حضور دارند.

دیدگاه (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می‌شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.

در صورتی که تمایل به ارسال نظر به صورت خصوصی دارید، تیک گزینه خصوصی را بزنید.

از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.

لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یادداشت سردبیر
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی

جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی با صداوسیمای مرکز خوزستان

سخنرانی حضرت آیت الله شفیعی در جمع رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

دریافت

مدت زمان: 18 دقیقه 51 ثانیه

آخرين ديدگاه‌ها
پاسخ: سلام از طریق کتابخانه ...
  • ۱۸بهمن۰۰ - ۱۲:۰۴ - فاطمه
    🤔
مسجد حضرت آیت الله شفیعی