پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پایگاه خبری

مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

مسجد آیت الله شفیعی یکی از قدیمی‌ترین مساجد اهواز است که درسال 1308(ه.ق) تاسیس شده است.
بیش از پنجاه سال است که حضرت آیت الله سید علی شفیعی (که هم اکنون نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هستند) امامت جماعت این مسجد را بر عهده داشته و به خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی همت گماشته‌اند.
مسجد آیت الله شفیعی در دوران دفاع مقدس سنگری مهم برای رزمندگان اسلام محسوب می شد.
هم اکنون نیز جوانان این مسجد با عشق به امام راحل و آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کوتاهی نمی‌کنند.

معرفی کتاب
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)

به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) به معرفی کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم (ص)» حضرت آیت الله شفیعی می پردازیم:

کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)» مجموعه ای مدون از سه مصاحبه روزنامه نور خوزستان با حضرت آیت الله شفیعی می باشد که در سال های 1385 و 1386 هجری شمسی صورت گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۱
  • ۰

تاریخ: 1357/5/22

متن اعلامیه ی جامعه ی روحانیت اهواز درباره ی اقدامات غیر انسانی مأموران رژیم شاه در این شهر

بار دیگر ملت شریف و مسمان ایران با فجایع تازه ای مواجه شده و به عزای دیگر نشست. اخیراً چنان که برادران و خواهران اسلامی آگاهی دارند باز هم دست های جنایتکار از آستین ستمگری بیرون آمده و برگ سیاه دیگر بر پرونده ی کثیف جباران عصر افزود. وقوع حوادث خونین و دلخراش در شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، خرم آباد، قزوین، همدان و دیگر جاها که باعث از دست رفتن نفوس محترمه و ریختن خون های پاک مردم غیور و رشید مسلمان شیعه گردید، جای هیچ توجیه و سفسطه ای برای اعمال ظالمانه ی هیئت حاکمه باقی نگذاشت و ماهیّت خونخواران را بیش از پیش بر همه آشکار و معنی ادعاهای پوچ (فضای باز سیاسی، آزادی های فردی و جمعی و حمایت از اسلام و تشیع) را روشن نمود. چنانکه وقایع اسف انگیز شهرستان اهواز از قطع بلندگوهای حسینیه ی اعظم و عبّاسیّه به وسیله ی مأموران دولت که موجب جریحه دار شدن احساسات اهالی و اختلال نظم مجالس مذهبی شده و دستگیری گوینده متعهد و مسئول حجت الاسلام گلسرخی با آنکه ایشان بطور مداوم نظم مجالس را حفظ می کردند و نیز حمله مأموران مسلح به جوانان عزیز و ضرب و شتم و جرح آنان و اهانت به مقدسات اسلامی و انسانی و ... و ... موجب کمال تأثر و اندوه و مزید انزجار و استنکار عموم مسلمانان از جنایات و بیدادگری های جباران و مأموران بیرحم آنان است.
جامعه ی روحانیت اهواز ضمن عرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم «عج» و محضر شریف مراجع عظام تقلید در نجف اشرف و قم مقدسه و تمام کسانی که در این فجایع فراموش نشدنی مصیبت دیده و داغدار شده اند، به عموم اهالی محترم اهواز ابلاغ می دارد که روز سه شنبه 10 رمضان المبارک 1398 هـ برابر 24 مرداد 1357 به خاطر مراتب یاد شده روز عزای عمومی در اهواز اعلام می گردد. بدیهی است که اهالی شریف و متدین اهواز ضمن اظهار همدردی با اینجانبان کمال نظم و آرامش را رعایت نموده و از هر اقدامی که بهانه جهت تجدید ظلم و ستم به دشمنان می دهد، خودداری خواهند فرمود. «ولاتحسبن الذین غافلا عما یعمل الظالمون»

الاحقر علی الانصاری – الاحقر سجادی – محمّدجعفر الموسوی (المروج) – الاحقر الفانی مرتضی الانصاری – ابوالقاسم هاشمی بهبهانی – محمّدکاظم الموسوی آل طیب – سیّد مرتضی مروج – سیّد محمّد علی موسوی – احمد ترابی – سیّد محمود میرسالاری – سیّد طیب موسوی – سیّد علی شفیعی – الاحقر کاظم المرعشی – علی محمّد ابن العلم – علاءالدین موسوی – ابوالقاسم الانصاری – الاحقر محمّد حسین الموسوی امام

دیدگاه (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می‌شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.

در صورتی که تمایل به ارسال نظر به صورت خصوصی دارید، تیک گزینه خصوصی را بزنید.

از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.

لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یادداشت سردبیر
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی

جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی با صداوسیمای مرکز خوزستان

سخنرانی حضرت آیت الله شفیعی در جمع رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

دریافت

مدت زمان: 18 دقیقه 51 ثانیه

آخرين ديدگاه‌ها
پاسخ: سلام از طریق کتابخانه ...
  • ۱۸بهمن۰۰ - ۱۲:۰۴ - فاطمه
    🤔
مسجد حضرت آیت الله شفیعی