پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پایگاه خبری

مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

مسجد آیت الله شفیعی یکی از قدیمی‌ترین مساجد اهواز است که درسال 1308(ه.ق) تاسیس شده است.
بیش از پنجاه سال است که حضرت آیت الله سید علی شفیعی (که هم اکنون نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هستند) امامت جماعت این مسجد را بر عهده داشته و به خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی همت گماشته‌اند.
مسجد آیت الله شفیعی در دوران دفاع مقدس سنگری مهم برای رزمندگان اسلام محسوب می شد.
هم اکنون نیز جوانان این مسجد با عشق به امام راحل و آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کوتاهی نمی‌کنند.

معرفی کتاب
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)

به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) به معرفی کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم (ص)» حضرت آیت الله شفیعی می پردازیم:

کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)» مجموعه ای مدون از سه مصاحبه روزنامه نور خوزستان با حضرت آیت الله شفیعی می باشد که در سال های 1385 و 1386 هجری شمسی صورت گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

سخنرانی‌ها و تهدیدات سید حسن نصرالله تنها روی روحیه مردم رژیم صهیونیستی و سربازانشان تاثیر نگذاشته بلکه بر مسئولان سیاسی و امنیتی تل‌آویو نیز تاثیر می‌گذارد. این مسئولان اذعان می‌کنند که حزب‌الله در جنگ روانی از ارتش اسرائیل پیشی گرفته است.

به گزارش «ایسنا»، به نقل از روزنامه الاخبار لبنان، مساله مهمی که وجود دارد این است که مواضع سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و سخنانش به موضوع اصلی پژوهش‌های دانشگاهی تبدیل شده است؛ پژوهش‌هایی که به نقش جنگ روانی در ایجاد آگاهی ملی می‌پردازد. از جمله مهم‌ترین این مواضع که به نظر می‌رسد اهمیتش در میان نخبه‌ها و مردم اسرائیل کمتر از اهمیتش در میان لبنانی‌ها و جهان عرب نیست عبارت مابعد بعد حیفا (خیلی دورتر از حیفا) و هدف قرار دادن کشتی «ساعر» است.

سخنان سید حسن نصرالله در سال 1385 به گفته رون شلایفر، رئیس مرکز پژوهش‌های امنیت و رسانه در دانشگاه آریل و پژوهشگر حوزه جنگ اطلاعاتی به موضوع پایان نامه‌ها در دانشگاه‌های اسرائیل و مثال برجسته‌ای درباره «قدرت قانع کردن» تبدیل شده است.

شلایفر این حقیقت را فاش کرد که این سخنان سر زبان اسرائیلی‌ها افتاده است. وی گفت که اسرائیلی‌ها همان کسانی هستند که این سخنان را به شعار و نماد تبدیل کردند. وی از رسانه‌های اسرائیلی که در این مورد پشت مردم ایستاده‌اند، انتقاد کرد. شلایفر معتقد است که اسرائیل اهمیت جنگ روانی را از طریق عملکرد سیدحسن نصرالله فهمیده است.

وی گفت: به لطف نصرالله ما فهمیدیم که جنگ روانی مهم است و در جنگ تنها خمپاره و حملات هوایی سرنوشت ساز نیست. دبیرکل حزب‌الله روی این جنگ علیه اسرائیل متمرکز شده است به این دلیل که توانایی‌هایی و امکاناتی که ما داریم را ندارد. اندیشه اساسی در جنگ روانی این است که اگر قادر نیستی بر تفنگ دشمنت تاثیر بگذاری باید بر انگشتی که روی ماشه قرار می‌گیرد، تاثیر بگذاری. در این مساله نصرالله استاد است.

وی گفت: بزرگترین فجایع این است که ما جهان عرب را عقب مانده می‌دانیم اما ما سخت در اشتباهیم. جهان عرب پر از رسانه‌های ارتباطی و بنگاه شایعه‌پراکنی است و جنگ روانی بعد دیگری است که جنگ به آن نیاز دارد. آوی بنیاهو، سخنگوی اسبق ارتش رژیم صهیونیستی نیز در همین راستا گفت: حزب‌الله در جنگ روانی از ارتش اسرائیل پیشی گرفته است.

وی گفت: اعتبار رمز اساسی در جنگ روانی است که حزب‌الله به راه انداخته است. حزب‌الله و نصرالله برای سال‌ها سطح عالی از اعتبار را حفظ کردند و زمانی که تهدید می‌کردند مردم اسرائیل و جهان آن‌ها را باور می‌کردند.

وی به عنوان نمونه‌هایی از اعتبار حزب‌الله در جنگ روانی علیه اسرائیل به مثال‌های زیادی اشاره کرد از جمله اعلام بازداشت سرهنگ تننباوم از سوی نصرالله و تعهدش به شلیک موشک به سمت نقاط دورتر از حیفا و بعد از آن و شلیک موشک به سمت الخضیره و قیصریاه است.

وی سخنان معروف نصرالله درباره هدف قرار دادن کشتی ساعر با موشک را نیز یادآور شد و گفت که مردم اسرائیل و جهان تهدیدات نصرالله و حزب‌الله را باور می‌کنند.

دیدگاه (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می‌شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.

در صورتی که تمایل به ارسال نظر به صورت خصوصی دارید، تیک گزینه خصوصی را بزنید.

از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.

لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یادداشت سردبیر
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی

جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی با صداوسیمای مرکز خوزستان

سخنرانی حضرت آیت الله شفیعی در جمع رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

دریافت

مدت زمان: 18 دقیقه 51 ثانیه

آخرين ديدگاه‌ها
پاسخ: سلام از طریق کتابخانه ...
  • ۱۸بهمن۰۰ - ۱۲:۰۴ - فاطمه
    🤔
مسجد حضرت آیت الله شفیعی