پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پایگاه خبری

مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

مسجد آیت الله شفیعی یکی از قدیمی‌ترین مساجد اهواز است که درسال 1308(ه.ق) تاسیس شده است.
بیش از پنجاه سال است که حضرت آیت الله سید علی شفیعی (که هم اکنون نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هستند) امامت جماعت این مسجد را بر عهده داشته و به خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی همت گماشته‌اند.
مسجد آیت الله شفیعی در دوران دفاع مقدس سنگری مهم برای رزمندگان اسلام محسوب می شد.
هم اکنون نیز جوانان این مسجد با عشق به امام راحل و آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کوتاهی نمی‌کنند.

معرفی کتاب
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)

به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) به معرفی کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم (ص)» حضرت آیت الله شفیعی می پردازیم:

کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)» مجموعه ای مدون از سه مصاحبه روزنامه نور خوزستان با حضرت آیت الله شفیعی می باشد که در سال های 1385 و 1386 هجری شمسی صورت گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

حضرت الله سیدعلی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شامگاه شنبه در سلسله سخنرانی های ماه محرم در مسجد آیت الله شفیعی با اشاره به اینکه برخی بندگان ملتزم به طاعت شیطان و رویگردانی از طاعت رحمان هستند، عنوان کرد: چنین بندگانی فساد را بر روی زمین آشکار می کنند و عملا مفسد فی الارض هستند و با شکستن حریم ها احترامی برای مقررات خداوند قائل نشده و بی توجه به اجرای حدود الهی اند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه غرب و سازمان ملل با اجرای حدود اسلامی مخالف است، افزود: غرب برخورد با منکرات را خلاف آزادی و دموکراسی بیان می کند؛ امروزه شیوع منکرات روز به روز در غرب گسترش می یابد تا آنجا که رییس جمهور فعلی آمریکا مرتکب منکرات و اعمال وقیحی در این سمت می شود.

این عالم دینی با اشاره به اینکه غرب رواج فحشا و منکرات را در جامعه اسلامی دنبال می کند، خاطرنشان ساخت: شرب خمر، فحشا و منکرات چیزی بود که در دوران یزید در حجاز رواج داشت و در اثر آن حجازیان اعتنایی به مقدسات الهی و اسلامی نکردند.

حضرت آیت الله شفیعی با بیان اینکه نماز و دعای شرابخوار تا ۴۰ روز پذیرفته نمی شود، اظهار داشت: یزید در روز ورود اهل بیت(علیهم السلام) به مجلسش آب جو نوشید و اضافه آن را بر سر مبارک سالار شهیدان تف می کرد؛ از این رو امام رضا(علیه السلام)، شیعیان را به دوری از آب جو فرا خواند.

وی اظهار داشت: از موازین مسلم فقهی ما این است که نشستن بر سفره ای که مشروب دارد با وجود نخوردن حرام است و تنها مذهب تشیع همه انواع خمر را تحریم کرده حال آنکه دیگر مذاهب یک نوع شرب خمر را جایز می داند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امام حسین(علیه السلام) صاحب شریعت اسلام و بی تفاوت در برابر رواج منکرات نبود، عنوان داشت: سیدالشهدا تنها کسی بود که با منکرات عصر خود مبارزه کرد و به شرع مقدس عزتمندی بخشید و با جهادش کلمه الله را اعتلا داد.

این عالم دینی به ضرورت عدم سکوت مسلمان در برابر منکرات دینی اشاره کرد و گفت: سکوت در برابر منکرات خلاف فرمایش امام حسین(علیه السلام) و انسانیت است و در برابر منکرات غرب باید فریاد کشید، امروزه به جایی رسیده ایم که حرف اول را در منطقه می زنیم و خشم دشمن را برانگیخته ایم.

حضرت آیت الله شفیعی با بیان اینکه اسلام به دست ایران به عنوان ابرقدرت مطرح می شود، افزود: مبارزات ایران اسلامی با همراهی کشورهای منطقه آمریکای ابرقدرت را به افول کشانده است.

وی ادامه داد: در صورت سکوت در برابر آمریکا، به پیشرفت های کنونی دست نمی یافتیم و چنین پیشرفتی محصول خون شهیدان و رشادت هایشان است.

دیدگاه (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می‌شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.

در صورتی که تمایل به ارسال نظر به صورت خصوصی دارید، تیک گزینه خصوصی را بزنید.

از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.

لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یادداشت سردبیر
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی

جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی با صداوسیمای مرکز خوزستان

سخنرانی حضرت آیت الله شفیعی در جمع رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

دریافت

مدت زمان: 18 دقیقه 51 ثانیه

آخرين ديدگاه‌ها
پاسخ: سلام از طریق کتابخانه ...
  • ۱۸بهمن۰۰ - ۱۲:۰۴ - فاطمه
    🤔
مسجد حضرت آیت الله شفیعی