پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پایگاه خبری

مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

مسجد آیت الله شفیعی یکی از قدیمی‌ترین مساجد اهواز است که درسال 1308(ه.ق) تاسیس شده است.
بیش از پنجاه سال است که حضرت آیت الله سید علی شفیعی (که هم اکنون نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هستند) امامت جماعت این مسجد را بر عهده داشته و به خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی همت گماشته‌اند.
مسجد آیت الله شفیعی در دوران دفاع مقدس سنگری مهم برای رزمندگان اسلام محسوب می شد.
هم اکنون نیز جوانان این مسجد با عشق به امام راحل و آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کوتاهی نمی‌کنند.

معرفی کتاب
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)

به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) به معرفی کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم (ص)» حضرت آیت الله شفیعی می پردازیم:

کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)» مجموعه ای مدون از سه مصاحبه روزنامه نور خوزستان با حضرت آیت الله شفیعی می باشد که در سال های 1385 و 1386 هجری شمسی صورت گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

حضرت آیت الله سیدعلی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، شامگاه 2 آبان ماه در سلسله سخنرانی های خود که در مسجد آیت الله شفیعی اهواز برگزار شد، با اشاره به کیفر گناه در دنیا و آخرت ابراز داشت: کیفر برخی گناهان دنیوی سریع و برخی دیگر به مرور زمان است البته آثار گناه همگانی و کیفر آن صاحبش را در برمی گیرد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ذَنب و معصیت را انواع نام گناه بیان کرد و افزود: معصیت سرکشی و گردن کشی در برابر خدای متعال است در حالی که دنب به این معنا است که گناه دنبال صاحبش بوده و دامنش را دربرمی گیرد.

این عالم دینی عنوان کرد: مصلحت برخی گناهان در آن است که در آخرت آشکار شوند هر چند گناهان دنیوی دیر یا زود آثارشان صاحبش را در برخواهد گرفت.

حضرت آیت الله شفیعی گناه را مخالفت و دشمنی با خداوند دانست و اظهارداشت: امام علی(علیه السلام) در روایتی سه گناه را مستوجب عقاب سریع دنیوی بیان کرد که یکی از آنها ظلم به انسانی است که تنها یار و یاورش خداوند باشد.

وی ادامه داد: خداوند به مظلومی که توان و ابزار دفاع از خود و حقش را در برابر ظالم ندارد، کمک کرده و به ظالم مهلت نمی دهد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ابراز داشت: متنعمی که در برابر داشتن نعمت الهی به جای شکر، ناسپاسی کند دومین کسی است که از دید مولای متقیان عقوبت خداوند در دنیا سریع دامنش را گرفته و وفور نعمتش سلب و به کسان دیگر داده خواهد شد.

این عالم دینی با بیان اینکه شکر هر نعمتی متناسب با آن نعمت است، خاطرنشان کرد: کسی که به وسیله تکبر و سرکشی فقیری را اذیت و نداری اش را تهدید و توهین کند سومین کسی است که عقوبت سریع الهی دامنش را در دنیا می گیرد.

حضرت آیت الله شفیعی در پایان گفت: تکبر و آزار و اذیت فقیر، گناه کبیره ای است که مرتکب آن به بلا و فقر و گرفتاری مبتلا می شود.

دیدگاه (۱)

بابت ارسال خلاصه سخنرانی های آیت الله شفیعی ممنونم.
مطالب شون خیلی خوب هست.
لطفا این کارتون مداوم باشه

ارسال دیدگاه

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می‌شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.

در صورتی که تمایل به ارسال نظر به صورت خصوصی دارید، تیک گزینه خصوصی را بزنید.

از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.

لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یادداشت سردبیر
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی

جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی با صداوسیمای مرکز خوزستان

سخنرانی حضرت آیت الله شفیعی در جمع رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

دریافت

مدت زمان: 18 دقیقه 51 ثانیه

آخرين ديدگاه‌ها
پاسخ: سلام از طریق کتابخانه ...
  • ۱۸بهمن۰۰ - ۱۲:۰۴ - فاطمه
    🤔
مسجد حضرت آیت الله شفیعی