پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پایگاه خبری

مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

مسجد آیت الله شفیعی یکی از قدیمی‌ترین مساجد اهواز است که درسال 1308(ه.ق) تاسیس شده است.
بیش از پنجاه سال است که حضرت آیت الله سید علی شفیعی (که هم اکنون نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هستند) امامت جماعت این مسجد را بر عهده داشته و به خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی همت گماشته‌اند.
مسجد آیت الله شفیعی در دوران دفاع مقدس سنگری مهم برای رزمندگان اسلام محسوب می شد.
هم اکنون نیز جوانان این مسجد با عشق به امام راحل و آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کوتاهی نمی‌کنند.

معرفی کتاب
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)

به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) به معرفی کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم (ص)» حضرت آیت الله شفیعی می پردازیم:

کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)» مجموعه ای مدون از سه مصاحبه روزنامه نور خوزستان با حضرت آیت الله شفیعی می باشد که در سال های 1385 و 1386 هجری شمسی صورت گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰
حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار حبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: از نگاه دینی و مفاهیم قرآنی جبهه کفر، جبهه ای واحد و منسجم که مهره ها و عناصر آن نقش قابل توجهی ندارند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان خوزستان با بیان این که ساختار اجرایی آمریکا در دست صهیونیسم بین الملل، کارخانه های تسلیحاتی و کمپانی های بزرگ است، گفت: رؤسای جمهور آمریکا از دموکرات ها و جمهوری خواهان در منافع اساسی حافظ مصالح رژیم صهیونیستی هستند.

این مقام مسئول، اسلام ستیزی و مخالفت با جنبش های آزادی بخش جهان، دفاع از قدرت های وابسته و دست درازی به منابع طبیعی را خصیصه رؤسای جمهور آمریکا برشمرد و افزود: هیچکدام از رؤسای آمریکا تجاوز وحشیانه به ویتنام و بمباران جنایتکارانه به هیروشیما و ناکازاکی ژاپن را محکوم نکردند و نیز همه قطعنامه ها علیه محکومیت جنایت های رژیم اشغالگر قدس را وتو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با بیان این که هیچکدام از رؤسای جمهور آمریکا در یک حرکت، اقدام و سخن از آزادی و استقلال کشورهای مستضعف و در بند ظلم سخن نگفتند، ابراز داشت: نگاهی ساده به عملکرد این رؤسا نشان می دهد که تعیین کننده سیاست های حاکم بر نظام آمریکا نه این اشخاص بلکه جریان سیاست گذار و شبکه مستقر و مسلطی است که اهداف خود را دنبال می کند.

وی ابراز داشت: رفتن و آمدن رؤسای جمهور آمریکا برای ما خوشحالی و ناراحتی ندارد و در این باره ما باید در ایستادگی و پایداری ملت خودمان و آرمان های امام بزرگوار و شهدا ثابت قدم باشیم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خوزستان حمایت از حرکت ها و جریان های آزادی بخش و ضد سلطه جهانی را خواستار و خاطرنشان کرد: نباید با ساده اندیشی فریب شعارها و گفته های متفاوت جریان های حاکم بر آمریکا و رؤسای آنها را بخوریم.

این مقام مسئول در پایان گفت: کفر، آیین و کیش واحدی است و عملکرد دو حزب جمهوری خواه و دموکرات آمریکا و کاندیداهای آنها در رویارویی با مصالح ملت های آزاده یکسان و هماهنگ است و نباید با ساده انگاری و خوشبینی به چنین مسائلی نگاه کنیم.

دیدگاه (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می‌شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.

در صورتی که تمایل به ارسال نظر به صورت خصوصی دارید، تیک گزینه خصوصی را بزنید.

از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.

لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یادداشت سردبیر
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی

جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی با صداوسیمای مرکز خوزستان

سخنرانی حضرت آیت الله شفیعی در جمع رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

دریافت

مدت زمان: 18 دقیقه 51 ثانیه

آخرين ديدگاه‌ها
پاسخ: سلام از طریق کتابخانه ...
  • ۱۸بهمن۰۰ - ۱۲:۰۴ - فاطمه
    🤔
مسجد حضرت آیت الله شفیعی