پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پایگاه خبری

مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

مسجد آیت الله شفیعی یکی از قدیمی‌ترین مساجد اهواز است که درسال 1308(ه.ق) تاسیس شده است.
بیش از پنجاه سال است که حضرت آیت الله سید علی شفیعی (که هم اکنون نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هستند) امامت جماعت این مسجد را بر عهده داشته و به خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی همت گماشته‌اند.
مسجد آیت الله شفیعی در دوران دفاع مقدس سنگری مهم برای رزمندگان اسلام محسوب می شد.
هم اکنون نیز جوانان این مسجد با عشق به امام راحل و آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کوتاهی نمی‌کنند.

معرفی کتاب
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)

به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) به معرفی کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم (ص)» حضرت آیت الله شفیعی می پردازیم:

کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)» مجموعه ای مدون از سه مصاحبه روزنامه نور خوزستان با حضرت آیت الله شفیعی می باشد که در سال های 1385 و 1386 هجری شمسی صورت گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، ظهر امروز در آخرین روز ماه مبارک رمضان در جمع نمازگزاران مسجد آیت الله شفیعی، محور اصلی سخنان خود را به مسائل مهدویت، ظهور و مدعیان دروغین مهدوی اختصاص داد.


نائب رییس شورای حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر این که بقای جهان و جهانیان در گرو بقای حضرت صاحب الزمان(عج) است، اظهار داشت: با ظهور امام زمان(عج) انسانیت، عدالت و حقوق بشر اصلاح می شود و دیگر خبری از خون ریزی و جنگ افروزی در دنیا نیست.


برخی دوست نادان و دشمن دانای امام زمان هستند


عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در جهان امروزی افراد بسیاری هستند که دم از امام زمان(عج) می زنند، ابراز داشت: بعضی به عنوان دوست، بعضی دشمن و بعضی دوست نادان و دشمن دانای امام زمان(عج) هستند که در این دنیا صحبت از دوست داری و دشمنی با حضرت حجت(عج) می زنند.


استاد عالی حوزه علمیه خوزستان با اشاره به افزایش مدعیان دروغین ظهور و ارتباط با امام زمان(عج)، با تأکید بر این که مطرح کردن مدعیان دروغ مهدویت هدف دشمن برای برای تحریف مسأله مهدویت و تخریب باورهای مردم است، بیان داشت: کسانی که مدعی می شوند نماینده، نائب و مرتبط با امام زمان(عج) هستند سخنان نامربوط و غلطی را مطرح می کنند و این افراد از سوی دشمنان ساماندهی می شوند.


تشویق و ترغیب مدعیان دروغین مهدویت امتیاز انحصاری دشمنان برای تخریب مسأله مهدویت است


مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه خوزستان با بیان این که تشویق و ترغیب مدعیان دروغین مهدویت امتیاز انحصاری دشمنان برای تخریب مسأله مهدویت است، تصریح کرد: کسانی که مطرح می کنند نماینده یا نائب امام زمان(عج) هستند دروغگویانی بیش نیستند که قصد پیاده سازی اهداف دشمنان را دارند.


آیت الله شفیعی با اشاره به شعر «شاید این جمعه بیاید شاید»، عدم تعیین ظهور امام زمان(عج) را از قطعیت مذهب تشیع و جهان اسلام دانست و گفت: در شهر مشاهده می شود با نزدیکی به روز جمعه پلاکاردهایی را نصب و متن «شاید این جمعه بیاید شاید» را در آن درج می کنند البته درست که از لفظ شاید استفاده می شود اما نباید جوانان را فریب داد و غرور آنها را تخریب کرد.


کسی از زمان ظهور اطلاع ندارد، مطرح کردن زمان غلط است.


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: ظهور امام زمان(عج) دارای علائمی است که این علائم هنوز مشاهده و رؤیت نشده اند پس چگونه جرأت داریم که بگوییم حضرت حجت(عج) این جمعه یا جمعه دیگر ظهور خواهد کرد؛ کسی از زمان ظهور اطلاع ندارد، مطرح کردن زمان غلط است.


استاد عالی حوزه علمیه خوزستان با اشاره به این خروج سفیانی ها از علائم حضرت امام زمان(عج) است، ابراز داشت: سفیانی ها به مدت نه ماه خروج می کنند و این یکی از علائم ظهور است؛ پس اگر معتقدیم که حضرت حجت(عج) این جمعه یا جمعه دیگر ظهور می کند، چرا لشگر سفیانی هنوز خروج نکرده است؟


مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه خوزستان با اشاره به مدعیان دروغین مهدویت، بیان داشت: مدعیان دروغین مهدویت فراوان شده اند و به یقین دشمن برای تخریب مسأله مهدویت و سلب اعتقاد و باورهای مردم سفت و سخت پشت این قضیه ایستاده است و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.


رهبری و مراجع تقلید پل ارتباطی مردم با امام زمان هستند


آیت الله شفیعی با تأکید بر این که دشمنان شخصیت عظیم و برجسته حضرت صاحب الزمان(عج) را در لباس انسان های بی شخصیت و نتراشیده نشان می دهند، تصریح کرد: هدف دشمن از مطرح کردن مسأله مدعیان دروغین مهدویت جدا کردن مردم از رهبری، مراجع تقلید و فقها است.


رأی مرجع تقلید، رأی امام زمان است


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که در زمان غیبت کبری رهبری و مراجع تقلید پل ارتباطی با امام زمان(عج) هستند، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی نماینده تام الاختیار امام زمان(عج) در مسایل جهان اسلام و رأی مرجع تقلید، رأی امام زمان(عج) است.


عضو مجلس خبرگان رهبری ظهور امام مهدی(عج) را از قطعیات جهان اسلام دانست و گفت: دعا برای امام زمان(عج) نباید شخصی باشد بلکه باید برای کل جهان دعا شود؛ چراکه زمان ظهور، امام زمان(عج) کل جهان را اصلاح خواهند کرد.


نائب رییس شورای حوزه علمیه خوزستان با تأکید بر این که باید خود را برای ظهور آماده کرد و مقدمات ظهور حضرت حجت(عج) را فراهم کنیم، تصریح کرد: قبل از قیام قیامت ظهور حضرت مهدی(عج) گرچه یک روز باقی مانده است، خداوند متعال آن یک روز را آن قدر طولانی می کند تا حضرت مهدی(عج) ظهور کند.


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: با ظهور حضرت امام زمان(عج) اقتصاد و زندگانی مردم پربار می شود و در دنیا فقیری نمی ماند و وضع معیشت مردم به قدری شکوفا می شود که وقتی به فقراء پول داده می شود، می گویند ما غنی شده ایم و به این پول نیاز نداریم.


در زمان ظهور امام زمان اقتصاد، امنیت و عدالت شکوفا می شود


آیت الله شفیعی شکوفایی عدالت و امنیت را از ویژگی های مهم ظهور امام مهدی(عج) دانست و گفت: با ظهور امام زمان(عج) عدالت، امنیت و وحدت شکوفا می شود و امنیت اجتماعی در حدی بالا می رود که گرگ و میش از برکه مشترک آب می نوشند.


نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی سخنانش با تأکید بر این که نباید مسلمان شناسنامه ای باشیم، خاطرنشان کرد: باید خود برای ظهور امام زمان(عج) آماده کنیم و اعمال و رفتارهای خود را تصحیح کنیم تا در رکاب حضرت باشیم.

دیدگاه (۱)

  • مستان ذوالجلال
  • سلام
    ضمن تبریک هفته دفاع مقدس ،وبلاگ مستان ذوالجلال به روز است.


    یاعلــی
    التماس دعا

    ارسال دیدگاه

    بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می‌شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

    لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.

    پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.

    در صورتی که تمایل به ارسال نظر به صورت خصوصی دارید، تیک گزینه خصوصی را بزنید.

    از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.

    لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد.

    کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
    اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    یادداشت سردبیر
    جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی
    جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی

    جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی با صداوسیمای مرکز خوزستان

    سخنرانی حضرت آیت الله شفیعی در جمع رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

    دریافت

    مدت زمان: 18 دقیقه 51 ثانیه

    آخرين ديدگاه‌ها
    پاسخ: سلام از طریق کتابخانه ...
    • ۱۸بهمن۰۰ - ۱۲:۰۴ - فاطمه
      🤔
    مسجد حضرت آیت الله شفیعی