پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پایگاه خبری

مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

مسجد آیت الله شفیعی یکی از قدیمی‌ترین مساجد اهواز است که درسال 1308(ه.ق) تاسیس شده است.
بیش از پنجاه سال است که حضرت آیت الله سید علی شفیعی (که هم اکنون نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هستند) امامت جماعت این مسجد را بر عهده داشته و به خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی همت گماشته‌اند.
مسجد آیت الله شفیعی در دوران دفاع مقدس سنگری مهم برای رزمندگان اسلام محسوب می شد.
هم اکنون نیز جوانان این مسجد با عشق به امام راحل و آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کوتاهی نمی‌کنند.

معرفی کتاب
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)

به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) به معرفی کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم (ص)» حضرت آیت الله شفیعی می پردازیم:

کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)» مجموعه ای مدون از سه مصاحبه روزنامه نور خوزستان با حضرت آیت الله شفیعی می باشد که در سال های 1385 و 1386 هجری شمسی صورت گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۱
  • ۰

سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، ظهر امروز، در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن در اهواز، با بیان این که ملت ایران در 36 سال گذشته با لبیک گفتن به خدا و دستورات الهی حیاتی جدید را تجربه کرد، گفت: در 22 بهمن تولد انقلاب اسلامی است، تولدی که فرعونیان سال های تلاش کردند جلوی آن را بگیرند.
وی با بیان این که انقلاب اسلامی با اقتدار کامل بر خلاف میل فرعونیان در صحنه بین المللی تأثیر گذار شده است، اظهار داشت: دشمنان نظام اسلامی فهمیده اند که جنس اقتدار این کشور متفاوت است؛ چون که با وجود ناامنی های موجود در منطقه فضایی امن و غیر قابل مثال در کشور حاکم است.
دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی با اشاره به پیشرفت های نظام اسلامی در عرصه های علمی و تکنولوژی با وجود تحریم های گوناگون تصریح کرد: این ویژگی ها نشان داده نظامی متولد شده که هر گاه اراده کند می تواند بر اراده مستکبران غلبه کند.
وی با بیان این که ملت ایران توانسته 36 سال در برابر منطق و زور دشمنان ایستادگی کند، گفت: منطق دشمنان ایران تسلیح شیمیایی صدام، ترور و تحریم بود که هیچ کدام نیز به جایی نخواهد رسید.

تحریم کنندگان ایران بی منطق ترین افراد هستند.
دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی تحریم کنندگان ایران را بی منطق ترین افراد دانست و گفت: این افراد یک منطق دارند و آن هم زور است.
جلیلی با بیان این که دشمنان می خواهند با زور و فشار جلوی حرکت ملت ایران را بگیرند، اظهار داشت: استکبار نمی خواهد ملت ایران پیشرفت کند و به دنبال آن است که هر چه دارد را از او بگیرد.
وی با اشاره به اظهارات دو روز پیش رییس جمهور آمریکا مبنی بر این که «ملت ایران باید تصمیمی سیاسی بگیرند» اظهار داشت: اوباما باید بداند که ملت ایران 36 سال پیش تصمیم سیاسی خود را گرفت، آن روز تصمیم خود را گرفت که اجازه دخالت بیگانگان را در مسایل داخلی کشور نداد.

آقای اوباما از کارتر درباره تصمیمات سیاسی ملت ایران سؤال کند.
جلیلی با اشاره به سخنان روزهای گذشته رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: آقای اوباما از کارتر بپرسد که آن زمان  که می خواستند شاه برسر کار بماند و ملت ایران نخواست این اتفاق بیفتد، نظر ملت ایران پیاده شد و به بدترین شکل رژیم منحوس پهلوی سرنگون شد.
دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی شکست فتنه 88، تحریم های متعدد جهت جلوگیری از پیشرفت ها و جنگ هشت ساله هر کدام شاهدی بر اراده ملت ایران بر خواست استکبار است.
جلیلی با بیان این که آمریکا باید بداند دیگر نمی تواند برای ملت ها تصمیم گیری کند، گفت: در زمان بیداری اسلامی دیگر خواب های آمریکا تعبیر نمی شود.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: امروز دنیا شاهد است که یکی از فرزندان انقلاب اسلامی یعنی سید حسن نصر الله قهرمان جهان عرب و اسلام آنچنان در دهن رژیم صهیونیستی می زند که قادر به پاسخ گویی در برابر آن نیست.

نظام اسلامی به غرب فهماند که قدرتشان پوشالی است.
جلیلی با بیان این که نظام اسلامی به غرب فهماند که قدرتشان پوشالی است، اظهار داشت: شکست توطئه های دشمنان در طول 36 پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران گواه بر این مسأله است.
وی با بیان این که ملت ایران خوزستان را داشت که توانست در برابر دشمنان ایستادگی کند، گفت: در این خاک و قدم به قدم آن شهدا گام گذاشته اند و هرکس که به این سرزمین می آید به او راهیان نور می گویند؛ چون این سرزمین، سراسر نور است.
دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی با بیان این که مردم خوزستان در دفاع مقدس و روزهای انقلاب حماسه هایی آفریدند که موجب افتخار جهان اسلام است، اظهار داشت: حماسه های آن روز می تواند در پیشرفت های علمی و صعتی ادامه یابد.

جایگاه مردم خوزستان قلب ملت ایران است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام جایگاه مردم خوزستان را قلب ملت ایران دانست و افزود: هر گوشه ای از این استان آرامگاه شهیدی است که جان خود را فدای نظام اسلامی کرده است.
جلیلی در پایان بر توجه بیش از پیش مسؤولان به مشکلات خوزستان به ویژه مسأله گرد و غبار تأکید کرد.


مرجع: خبرگزاری رسا

دیدگاه (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می‌شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.

در صورتی که تمایل به ارسال نظر به صورت خصوصی دارید، تیک گزینه خصوصی را بزنید.

از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.

لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یادداشت سردبیر
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی

جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی با صداوسیمای مرکز خوزستان

سخنرانی حضرت آیت الله شفیعی در جمع رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

دریافت

مدت زمان: 18 دقیقه 51 ثانیه

آخرين ديدگاه‌ها
پاسخ: سلام از طریق کتابخانه ...
  • ۱۸بهمن۰۰ - ۱۲:۰۴ - فاطمه
    🤔
مسجد حضرت آیت الله شفیعی