پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پایگاه خبری

مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳

پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

مسجد آیت الله شفیعی یکی از قدیمی‌ترین مساجد اهواز است که درسال 1308(ه.ق) تاسیس شده است.
بیش از پنجاه سال است که حضرت آیت الله سید علی شفیعی (که هم اکنون نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هستند) امامت جماعت این مسجد را بر عهده داشته و به خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی همت گماشته‌اند.
مسجد آیت الله شفیعی در دوران دفاع مقدس سنگری مهم برای رزمندگان اسلام محسوب می شد.
هم اکنون نیز جوانان این مسجد با عشق به امام راحل و آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کوتاهی نمی‌کنند.

معرفی کتاب
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)

به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) به معرفی کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم (ص)» حضرت آیت الله شفیعی می پردازیم:

کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)» مجموعه ای مدون از سه مصاحبه روزنامه نور خوزستان با حضرت آیت الله شفیعی می باشد که در سال های 1385 و 1386 هجری شمسی صورت گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

«یک اصل اساسی در جنگ روانی این است که اگر توان مقابله با سلاح دشمن را نداری بر انگشت‌هائی که ماشه را می‌چکاند، تاثیر بگذار و در این جنگ سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان صددرصد موفق بوده است».

به گزارش ایرنا، «رون شلایفر» رئیس مرکز مطالعات امنیت ملی و رسانه در دانشگاه آرئیل و پژوهشگر در زمینه‌های جنگ اطلاعاتی در گفت وگو با پایگاه صهیونیستی «واللا» افزود: اسرائیلی‌ها اهمیت جنگ روانی را از مواضع، سخنان و رفتار سیدحسن نصرالله دریافتند و فهمیدند که تکلیف جنگ فقط با بمباران و گلوله باران مشخص نمی‌شود.

روزنامه لبنانی الاخبار هم نوشت: تاثیر مواضع و سخنرانی‌های سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان تنها روحیه غیرنظامیان و سربازان رژیم صهیونیستی را تضعیف نمی‌کند بلکه تصمیم سازان سیاسی، نظامی و امنیتی این رژیم را هم تحت تاثیر قرار داده است.

همواره در میان صهیونیست‌ها بر این نکته تاکید می‌شود که مواضع و سخنرانی‌های سیدحسن نصرالله به یک ماده اصلی در دانشگاه‌ها و مراکز علمی و تحقیقاتی رژیم صهیونیستی تبدیل شده است و نقش قوی آن در جنگ روانی در میدان‌های نبرد و بیدارسازی و اقناع مردم بررسی می‌شود.

«حیفا و بعداز آن» و «هدف قرار گرفتن کشتی نظامی ساعر» از جمله تهدیدهای عملی شده است که همواره صهیونیست‌ها آن را برای خود بازگو می‌کنند و به یک شعار در میان آنها تبدیل شده است.

شلایفرگفت که مواضع دبیرکل حزب‌الله در میان اهالی فلسطین اشغالی و حتی رسانه‌ها رایج است و همواره آنها را تکرار می‌کنند بویژه هرگاه بخواهند مقامات رژِیم صهیونیستی را به سخره بگیرند. وی تاکید کرد: دبیرکل حزب‌الله همواره بر جنگ روانی علیه اسرائیل تمرکز می‌کند اما ما این قدرت را نداریم.

این پژوهشگر صهیونیست افزود: بزرگترین فاجعه برای اسرائیل این است که دیگران حتی جهان عرب در سطوح تکنولوژی و راهبردی را دست کم می‌گیریم و این یک اشتباه بزرگ و آشکار است.

شلایفر با بیان اینکه «جهان در معرض تماس و انتشار شایعه‌ها و جنگ روانی بخشی مهم از میدان نبرد است»، خاطرنشان کرد: حزب‌الله لبنان و حتی جنبش حماس با این مقوله بخوبی آشنا هستند و از آن به ویژه از سخنرانی‌ها و فیلم‌های خوبی که آماده می‌شوند برای اقناع استفاده می‌کنند.

این پایگاه صهیونیستی مقاله‌ای را هم تحت عنوان «نبرد برای آگاه‌سازی و نقش بستن جنگ دوم لبنان در اذهان» منتشر کرده و «عمیر پرتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در زمان جنگ دوم علیه لبنان در مقدمه آن نوشته است: نصرالله نامی است که هرگز آن را فراموش نمی‌کنم.

«افی بنیاهو» سخنگوی سابق ارتش صهیونیستی هم اعتراف کرده است که «حزب‌الله از ارتش اسرائیل در جنگ روانی پیش افتاده است. وی گفت: بیست سال قبل حزب‌الله یک عکاس جنگی را در هر واحد نظامی خود بخدمت گرفت تا در حمله‌های علیه مواضع ارتش «آنتوان لحد» و سیطره بر آنها شرکت و صحنه‌های نبرد را ثبت و ضبط کنند.

بنیاهو افزود: در مدتی کوتاه عکس‌ها در سراسر جهان منتشر و اسرائیلی‌ها سراسیمه شدند.

سخنگوی ارتش صهیونیستی تاکید کرد که «حزب‌الله و سیدحسن نصرالله حتی در جنگ روانی صداقت دارند و در سال‌های طولانی آن را حفظ کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: حزب‌الله و سید حسن نصرالله هرگاه تهدید می‌کنند، اسرائیلی‌ها و همه جهان باور می‌کنند وعملی شدن دو تهدید حمله به ما بعد حیفا و حمله به کشتی جنگی ساعر در ذهن اسرائیلی‌ها برای همیشه نقش بسته است.

دیدگاه (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می‌شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.

در صورتی که تمایل به ارسال نظر به صورت خصوصی دارید، تیک گزینه خصوصی را بزنید.

از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.

لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یادداشت سردبیر
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی

جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی با صداوسیمای مرکز خوزستان

سخنرانی حضرت آیت الله شفیعی در جمع رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

دریافت

مدت زمان: 18 دقیقه 51 ثانیه

آخرين ديدگاه‌ها
پاسخ: سلام از طریق کتابخانه ...
  • ۱۸بهمن۰۰ - ۱۲:۰۴ - فاطمه
    🤔
مسجد حضرت آیت الله شفیعی