پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پایگاه خبری

مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

مسجد آیت الله شفیعی یکی از قدیمی‌ترین مساجد اهواز است که درسال 1308(ه.ق) تاسیس شده است.
بیش از پنجاه سال است که حضرت آیت الله سید علی شفیعی (که هم اکنون نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هستند) امامت جماعت این مسجد را بر عهده داشته و به خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی همت گماشته‌اند.
مسجد آیت الله شفیعی در دوران دفاع مقدس سنگری مهم برای رزمندگان اسلام محسوب می شد.
هم اکنون نیز جوانان این مسجد با عشق به امام راحل و آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کوتاهی نمی‌کنند.

معرفی کتاب
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)

به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) به معرفی کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم (ص)» حضرت آیت الله شفیعی می پردازیم:

کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)» مجموعه ای مدون از سه مصاحبه روزنامه نور خوزستان با حضرت آیت الله شفیعی می باشد که در سال های 1385 و 1386 هجری شمسی صورت گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی اظهار داشت: سال 88 و حوادثی که بعد از انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم پیش آمد از مقاطع سرنوشت ساز و پر راز و رمز انقلاب اسلامی است و ما به طور قطع می توانیم بگوییم که ابعادی از این ماجرا هست که تاکنون فاش نشده و به تدریج معلوم خواهد شد.

وی بیان کرد: رقابت نفس گیری در عرصه انتخابات ریاست جمهوری انجام شد چراکه انتخاباتی پرشور با حضور 40 میلیون نفر شرکت کننده که بیشترین نصاب مشارکت در انتخابات را در دوره های مختلف ریاست جمهوری حدود 80 درصد در این دوره داشتیم.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان ادامه داد: این پیروزی می‌توانست شیرینی خود را در کام ملت تا سال ها به جا بگذارد و اقتدار و ابهت انقلاب اسلامی را به نمایش بگذارد و گرد یأس را برای سال ها به چهره نظام سلطه بپاشد.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی با عنوان این‌که متاسفانه با تلفیقی از منیت ها و توهم های در نگاه و بدخواهی و شرارت دشمن این انتخابات به تلخی گرایید، گفت: به عقیده بنده در انتخابات 88، مساله شخص غالب یا مغلوب و کاندیداها نیست، بلکه زیربنای فتنه 88 قانون گریزی، عدم تسلیم در برابر اراده اکثریت مردم، خودبینی و نفسانیتی است که این هزینه را به بار آورد.

وی با اشاره به این‌که ناآرامی ها و بی ثباتی هایی در بخش های مختلفی از جامعه پیش آمد که برای چند ماه کم و بیش ادامه پیدا کرد تا حادثه از دست حتی بازیگران و نقش آفرینان آن خارج شد و مدیریت به دست بیگانگان افتاد، افزود: نماد بارز این تشنج آفرینی در اهانت به شعائر حسینی و مقدسات دینی مردم مشاهده شد.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان یادآور شد: در شمار نخستین عکس العمل‌‌ها به این حادثه، واکنش مردم اهواز است که در 7 دی انجام شد و سپس خیزش عظیم در سراسر کشور در 9 دی تحقق پیدا کرد و به همین دلیل این روز به عنوان روز بصیرت و ولایتمداری مردم ایران و پیوند است با امام نامگذاری شده و بزرگ داشته می شود.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی بدون تردید در سربلندی مردم خوزستان مصادیق بسیاری را می توان ثبت کرد، اظهار داشت: به بعضی از اینها رهبر معظم انقلاب و قبل از ایشان امام این سخن که خوزستان دین خویش را به اسلام ادا کرد اشاره کردند؛ رهبرمعظم انقلاب فرمودند که ملت ایران در تشیع وامدار دو جا هستند که یکی از آن خوزستان است که دروازه ورود تشیع به ایران است.

وی با اشاره به این‌که درشمار فضیلت‌های مردم خوزستان، میزبانی بی‌ریا از مواکب، عزاداران و هیات‌های حسینی به چشم می‌خورد که باید به آن پرداخته شود و در کارنامه مردم خوزستان بسیار درخشان است، اظهار داشت: اهواز به عنوان مرکز استان یکی از جلوه‌های افتخار و سربلندیش خیزش مردم در حمایت از مقام ولایت و در اعلام برائت از فتنه گران است که در 7 دی 88 انجام شد و بعدها ادامه پیدا کرد و این موهبت الهی را از ناحیه خداوند شاکر هستیم که به تکلیف و وظیفه خود درست عمل کردند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان در پاسخ به این سوال که برخی‌ها به عملکرد کنونی رییس جمهور منتخب سال 88 ایراد می‌گیرند، ادامه داد: این دغدغه بسیار مطرحی است و باز هم خود این را بعضی‌ها به فتنه‌ای تبدیل می‌کنند تا صورت مساله را تحریف کرده و تغییر دهند و در سال 88 از رهبری قانون گرایی و تمکین در برابر آن را آموختیم.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی ادامه داد: در سال 88 دعوا بر سر زید و عمر نبوده است و اگر محور بحث در کاندیداها، این بود که کسی رای اکثریت را به دست آورده یا نیاورده ناشی از اصل زیرساخت و مبنای بحث بود و آن تمکین در برابر قانون از سوی همه است.

وی با اشاره به این‌که در آن سال دغدغه، پیگیری تمام مسائل از طریق مجاری قانونی بود و امروز، اصحاب فتنه صورت مساله را عوض نکنند، عنوان کرد: در فتنه نقد به افراد و جریاناتی بود که بیانیه دادند و گفتند که مردم در خیابان ها بمانند تا حاکمیت انتخابات را باطل کند. نقد در انتخابات به کسانی بود که گفتند انتخابات باید باطل و تجدید شود و نهادهای رسمی و قانونی نیز صالح برای برگزاری مجدد انتخابات نیستند.

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان با تأکید براین‌که هر روز دیگری اگر این سخنان تکرار شود مجددا همان حرف را خواهیم گفت، بیان کرد: نقطه منفی در کارنامه فتنه گران با تخلفات احیانی دیگری حذف و محو نخواهد شد و نهایتا این است که در کارنامه شخص دیگری تخلفات مربوط به او ثبت خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین شفیعی خاطرنشان کرد: فتنه در سال 88، قانون‌گریزی و فراخوان به شورش‌های اجتماعی بود و این در کارنامه اصحاب فتنه موجود است مگر آنکه رسما بگویند نظام را به کاری که ساحت جمهوری اسلامی از آن کار مبرا است متهم کردند و از خطایی که کردند اعلام برائت و بیزاری کنند.

  • ۹۶/۱۰/۰۶
  • ۱۵۵۸ بیننده|
  • ۱۶۵۳ نمایش|
  • |

سید محسن شفیعی

فتنه 88

نهاد رهبری

دیدگاه (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می‌شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.

در صورتی که تمایل به ارسال نظر به صورت خصوصی دارید، تیک گزینه خصوصی را بزنید.

از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.

لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یادداشت سردبیر
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی

جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی با صداوسیمای مرکز خوزستان

سخنرانی حضرت آیت الله شفیعی در جمع رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

دریافت

مدت زمان: 18 دقیقه 51 ثانیه

آخرين ديدگاه‌ها
پاسخ: سلام از طریق کتابخانه ...
  • ۱۸بهمن۰۰ - ۱۲:۰۴ - فاطمه
    🤔
مسجد حضرت آیت الله شفیعی