پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پایگاه خبری

مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

مسجد آیت الله شفیعی یکی از قدیمی‌ترین مساجد اهواز است که درسال 1308(ه.ق) تاسیس شده است.
بیش از پنجاه سال است که حضرت آیت الله سید علی شفیعی (که هم اکنون نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هستند) امامت جماعت این مسجد را بر عهده داشته و به خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی همت گماشته‌اند.
مسجد آیت الله شفیعی در دوران دفاع مقدس سنگری مهم برای رزمندگان اسلام محسوب می شد.
هم اکنون نیز جوانان این مسجد با عشق به امام راحل و آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کوتاهی نمی‌کنند.

معرفی کتاب
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)

به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) به معرفی کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم (ص)» حضرت آیت الله شفیعی می پردازیم:

کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)» مجموعه ای مدون از سه مصاحبه روزنامه نور خوزستان با حضرت آیت الله شفیعی می باشد که در سال های 1385 و 1386 هجری شمسی صورت گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۱
  • ۰

خبرگزاری رسا:

آیت الله شفیعی: دشمنی غرب با ایران هم مانع سانسور پیام رهبری نشد.

آیت‌الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به تأثیر پیام رهبر معظم انقلاب در مقابله با روند حرکت اسلام هراسی غرب، اظهار داشت: این پیام با محتوای ارزشمند، مطالب ارشادگرانه و صدور آن به زبان انگلیسی آن قابل تقدیر و ستایش است.
 استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان به استقبال عجیب رسانه های غربی از پیام رهبری اشاره کرد و افزود: غرب با وجود دشمنی خود با جمهوری اسلامی، نتوانست اهمیت این پیام را پنهان کند.
وی با اشاره به قسمتی از پیام رهبری مبنی بر این که «اطلاعات مربوط به اسلام را از منابع اصلی و اولیه آن دریافت کنید و به صورت مستقیم، قرآن مسلمانان را قرائت کنید»، اظهار داشت: اگر جوانان اروپایی تنها به همین پاراگراف سخنان رهبری بسنده کنند در آینده ای نه چندان دور آثار مثبت و پیامدهای این پیام در جوانان اروپایی پدیدار خواهد شد.
آزادی بیان از دیدگاه غرب غلط و نادرست است.
استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان آزادی بیان از دیدگاه غرب را غلط و نادرست دانست و افزود: آزادی مفهومی است که نمی شود نامحدود باشد.
آیت الله شفیعی با بیان این که در عالم وجود تنها ذات اقدس الهی نامحدود است و غیر از ذات اقدس الهی همه چیز محدود است، گفت: آزادی در هر زمینه ای دیگر با اختلاف شرایط وجود دارد.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آزادی تا جایی صحیح است که مفید و سودمند باشد، تصریح کرد: نمی توان گفت که چون آزادی امری خوب است حیوانی درنده را آزاد بگذاریم؛ چرا که در این صورت مردم دچار آسیب می شوند. 
آزادی تا جایی صحیح است که ضرری ایجاد نکند.
استاد عالی حوزه علمیه خوزستان آزادی را نعمتی از طرف خداوند دانست و افزود: همگان بر این نظر اشتراک دارند که آزادی نباید ضرری از جایی دیگر ایجاد کند.
استاد سطح عالی حوزه علمیه خوزستان با بیان این که وهابیت پس از ظهور در عربستان در پرچم این کشور نقش شمشیر را قرار داد، گفت: این افراد می خواهند اسلام را دین خونریزی و شمشیر معرفی کنند در حالی که این مسأله ضد اسلام است.
آیت الله شفیعی با بیان این که دین اسلام را باید با مهربانی معرفی کرد اظهار داشت: داعش، القاعده و گروهک هایی همانند آن کارهایی را با نام اسلام انجام می دهند که سخنی از آن ها در مکاتب اسلامی نیست.
وی شروع روند اسلام هراسی را پس از پیدایش گروه های تکفیری دانست و افزود: باید با تبلیغ مهربانی ها و ویژگی های اصیل دین اسلام مردم را به آن دعوت کرد.


رهیاب نیوز: 

آیت الله شفیعی: غربی ها با توهین به پیامبر(ص)، حماقت و نفهمی خود را ثابت کردند/اگر مذاکرات دوست را به مقصد نرساند ولی چهره دشمن را آشکار کرد.

نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در خصوص علت هتاکی های غرب به پیامبر اسلام اظهار داشت: علت هتاکی غرب نسبت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) بد معرفی کردن اسلام و تحقیر مسلمانان است.
وی ادامه داد: اسلام آنقدر زیبایی دارد که حتی آن کسانی که از اسلام دور هستند اما از حسنات و زیبایی های اسلام آگاهی دارد اما غربی ها همه این آگاهی ها و زیبایی ها را زیرپا گذاشتند و به پیامبر(ص) اهانت کردند.
آیت الله شفیعی تاکید کرد: غربی ها متوجه نیستند که اهانت به پیامبر اسلام(ص) توهین به همه انبیاست چون جوهره همه ادیان یکی است و پیامبر اسلام مکمل انبیا پیشین است ما مسلمانان به یک پیامبر الهی بی ادبی نمی کنیم چون همه انبیا را قبول داریم و همه آنها را از جانب خدا می دانیم.
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امروز دنیایی نیست که انسان ها با اهانت و کاریکاتور کارشان پیش برود ولی غربی ها با این توهین ها ماهیت خود را به دنیا نشان دادند آنها با انتشار کاریکاتور از پیامبر(ص)حماقت و نفهمی خود را ثابت کردند
وی افزود: پیروان ادیان دیگر هم این حرکت را محکوم می کنند و فقط مسلمانان از هتک حرمت به پیامبر(ص)ناراحت نیستند کاش این هتاکیان هرچه زودتر متنبه شوند و اقدام زشت خود را جبران کنند.
آیت الله شفیعی در پایان در خصوص مذاکرات هسته ای گفت: اگر مذاکرات دوست را به مقصد نرساند ولی چهره دشمنرا برای دنیا آشکار کرد امریکایی ها بر تعهدات خود عمل نکرد و روز به روز تحریم ها را بیشتر می کند.


  • ۹۳/۱۱/۰۷
  • ۳۲۳۹ بیننده|
  • ۳۵۸۸ نمایش|
  • |

توهین به پیامبر

مذاکرات

مسجد آیت الله شفیعی

دیدگاه (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می‌شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.

در صورتی که تمایل به ارسال نظر به صورت خصوصی دارید، تیک گزینه خصوصی را بزنید.

از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.

لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یادداشت سردبیر
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی

جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی با صداوسیمای مرکز خوزستان

سخنرانی حضرت آیت الله شفیعی در جمع رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

دریافت

مدت زمان: 18 دقیقه 51 ثانیه

آخرين ديدگاه‌ها
پاسخ: سلام از طریق کتابخانه ...
  • ۱۸بهمن۰۰ - ۱۲:۰۴ - فاطمه
    🤔
مسجد حضرت آیت الله شفیعی