پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

پایگاه خبری

مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

پایگاه خبری مسجد حضرت آیت الله شفیعی اهواز

مسجد آیت الله شفیعی یکی از قدیمی‌ترین مساجد اهواز است که درسال 1308(ه.ق) تاسیس شده است.
بیش از پنجاه سال است که حضرت آیت الله سید علی شفیعی (که هم اکنون نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری هستند) امامت جماعت این مسجد را بر عهده داشته و به خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی همت گماشته‌اند.
مسجد آیت الله شفیعی در دوران دفاع مقدس سنگری مهم برای رزمندگان اسلام محسوب می شد.
هم اکنون نیز جوانان این مسجد با عشق به امام راحل و آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای از تلاش برای خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی کوتاهی نمی‌کنند.

معرفی کتاب
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)
سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)

به مناسبت مبعث نبی مکرم اسلام حضرت محمّد مصطفی(ص) به معرفی کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم (ص)» حضرت آیت الله شفیعی می پردازیم:

کتاب «سیری در سیره پیامبر اعظم(ص)» مجموعه ای مدون از سه مصاحبه روزنامه نور خوزستان با حضرت آیت الله شفیعی می باشد که در سال های 1385 و 1386 هجری شمسی صورت گرفته است.

آخرین مطالب
  • ۱
  • ۰
منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تصریح بر اینکه نمایندگان بین‌المللی ایران با شجاعت حرف خود را به کرسی می‌نشانند، افزود: دنیا و جهان‌ استکبار از اقدامات ایران در همه زمینه‌ها حساب می‌برد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، تجمع بزرگ شکوه مقاومت بسیجیان کلانشهر اهواز پیش از ظهر امروز 5 آذر در مصلی مهدیه امام خمینی(ره) برگزار شد.

آیت‌الله سیدعلی شفیعی منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در این همایش با اشاره به آیه 39 سوره حج «أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ؛ به افرادى که جنگ بر آنان تحمیل شده رخصت [جهاد] داده شده است چرا که مورد ظلم قرار گرفته‏ اند و البته خدا بر پیروزى آنان سخت تواناست» گفت: همان گونه که امروز برادرگونه در کنار یکدیگر نشسته‌اید، امیواریم با توجه به آیه 44 سوره صافات «عَلَى سُرُرٍ مُّتَقَابِلِینَ؛ بر سریرها برابر همدیگر [مى‏نشینند]» در بهشت نیز همین‌گونه در کنار هم حضور داشته باشید.

وی با بیان اینکه 5 آذر سال 58 امام راحل بر لزوم تشکیل ارتش 20 میلیونی تأکید کردند، گفت: وقتی که حضرت امام(ره) این رقم را برای همه بازگو کردند به معنی آن است که ایشان همه جوانب درونی و برونی کشور را تحلیل و بررسی کرده‌اند و این نتیجه بررسی‌های ایشان بوده است.

منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز بخش عمده‌ای از این ارتش 20 میلیونی با تدابیر نظام مقدس جمهوری اسلامی تشکیل شده است، افزود: امیدواریم در زمانی نزدیک شاهد محقق شدن فرموده امام(ره) مبنی بر تشکیل ارتش 20 میلیونی نفری باشیم.

آیت‌الله شفیعی با اشاره به اینکه خداوند در احادیث قدسی می‌فرماید که ای بندگان مواظب باشید که شما دشمنانی دارید که آنها را نمی‌شناسید و من آنها را بهتر می‌شناسم، گفت: پس ای افرادی که ایمان آورده‌اید با یکدیگر متحد شوید.

وی با تصریح بر اینکه بسیج یک حرکت بسیار مهمی است که همه آرمان‌های مهم اسلامی در آن فراهم شده است،‌ گفت: امروز در ایران اسلامی باید به وجود بسیج افتخار کنیم. امروزه کشورهایی که دستخوش استکبار قرار گرفته‌اند همانند سوریه و عراق، به این نتیجه رسیده‌اند که دو عامل باعث عدم آسیب‌پذیری ایران اسلامی برابرهجمات دشمنان شده است.

منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه داشتن ولایت‌فقیه یکی از این دو عاملی است که کشورهای دیگر به ایران اسلامی حسادت می‌ورزند، گفت: تاکنون سردمدار استعمار، رئیس جمهور آمریکا 4 نامه کتبی برای مقام معظم رهبری ایران اسلامی فرستاده است که این نشان از ضعف استکبار برابر قدرت الهی جمهوری اسلامی ایران است.

آیت‌الله شفیعی با تصریح بر اینکه بر اساس اصول روابط دیپلماسی نباید این نامه‌ها منتشر شود، گفت: اگر روزی محتوای این نامه‌ها منتشر شود مشخص خواهد شد که استکبار برابر جمهوری اسلامی چقدر ضعیف بوده است.

وی با بیان اینکه عامل دوم این حسادت به ایران اسلامی وجود مرکزی به نام بسیج بوده است، گفت: دانشجویان، کسبه،‌ اداریون، حوزه‌های علمیه و همه واحدهای گوناگون اجتماع با لباس مختلف در قالب بسیج گردهم جمع‌ شده‌اند و برابر همه دنیا ایستاده‌اند.

منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه نمایندگان بین‌المللی ایران با شجاعت حرف خود را به کرسی می‌نشانند، افزود: دنیا و جهان‌ استکبار از اقدامات ایران در همه زمینه‌ها حساب می‌برد.

آیت‌الله شفیعی با اشاره به اینکه باید عامل سومی به عوامل حسادت کشورها به ایران اسلامی اضافه کرد، گفت: اعتقاد راسخ به مقام قدسی صاحب‌الزمان(عج) باعث شده که همه از این کشور که تحت حمایت امام زمان(عج) است حساب برند.

وی با بیان اینکه در نامه‌های امام زمان(عج) که به بزرگان ارسال شده آمده که ایشان شخصاً حامی این کشور هستند،‌ گفت: ولایت‌فقیه وابسته به امام زمان(عج) است و بسیج نماینده رزمی امام زمان(عج) در صحنه‌ها است.

منتخب مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جمله‌ای از امام(ره) مبنی بر اینکه «ای کاش من یک روز بسیجی بودم»، گفت: امیدواریم در زیر سایه امام زمان(عج) و با توجه به رهنمودهای ایشان دنیا را فتح کنیم و پرچم صلح اسلامی در همه جا برافراشته شود.
  • ۹۳/۰۹/۰۸
  • ۲۶۰۳ بیننده|
  • ۲۸۰۵ نمایش|
  • |

ایکنا

بسیج

دیدگاه (۰)

هیچ دیدگاهی هنوز ثبت نشده است

ارسال دیدگاه

بدیهی است که همه دیدگاه‌های شما خوانده شده و برای انتشارشان، ملاک‌ها و معیارهایی لحاظ می‌شود؛ بنابراین، برای درج دیدگاه خود، رعایت برخی چهارچوب‌های اخلاقی ضروری است:

لطفاً دیدگاه خود را به زبان فارسی بنویسید، پیام های غیر فارسی منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که حاوی توهین، تهمت یا افترا، نسبت به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد منتشر نخواهد شد.

در صورتی که تمایل به ارسال نظر به صورت خصوصی دارید، تیک گزینه خصوصی را بزنید.

از ارسال دیدگاه های تبلیغاتی و یا حاوی لینک، خودداری کنید، پیام های نامرتبط با متن، تأیید نمی شوند.

لطفاً دیدگاه‌تان تا حد امکان مربوط به همین نوشته باشد.

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
یادداشت سردبیر
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی
جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی

جدول پخش مصاحبه انتخاباتی حضرت آیت الله شفیعی با صداوسیمای مرکز خوزستان

سخنرانی حضرت آیت الله شفیعی در جمع رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس

دریافت

مدت زمان: 18 دقیقه 51 ثانیه

آخرين ديدگاه‌ها
پاسخ: سلام از طریق کتابخانه ...
  • ۱۸بهمن۰۰ - ۱۲:۰۴ - فاطمه
    🤔
مسجد حضرت آیت الله شفیعی